Fai o traballo para ti a opción MS tavenger5?
Fai o traballo para ti a opción MS tavenger5?
Ademais, mesmo me aconteceu cando activei MS Translate. O servidor non está a facer unha conexión e fóra de tempo.
É un desperdicio de tempo de calquera maneira, o límite de 4m chars MS é dun mes.
Cando i activado v2 google eu usei 4m chars en cerca de 15 minutos.
Mesmo se eu quería pagar US $ 1000 para 50 chars (max por mes) a partir de Google, id usalos en día.
Este mod está morto, a non ser que VBET pode atopar un camiño libre para que continúe.
Non hai límite de 50 Cals por minuto froms MS, tamén agora non está a usar google api v1 non hai tempo de caché para vivir límite.
Sobre o problema, por favor describilos-lo, liga Microsoft api, e non funcionou, por favor, asegúrese de que está vbet configuran correctamente, e se está seguro sobre iso, por favor PM o seu acceso ao servidor / adminco, eu podería comprobar-la no lugar
Eu suxiro que le aquí:
Tradución API límites de uso (AJAX)
4m chars un mes / hora por 400k non é suficiente.
Eu expliquei o meu problema, como tavenger5 que ten o mesmo problema.
Cando activar a opción MS, recibo 500 erros de servidor cando traducir unha páxina no navegador.
Eu non teño de detalles PM meu servidor, se ten a cuestión tamén debe amosar no seu foro de proba.
Independentemente diso, é unha perda de tempo, ese mod non poden traballar agora Google vai pagar.
Ninguén pode dar o luxo de pagar R $ 1000'sa mes, e as opcións libres teñen a límites baixos.
É chat, pero este é morto a menos que se pode atopar unha solución, mellor que as actuais.
Seguidores de viaxe
Último editado por Snake; 24-10-12 en 20:36.
Si, eu li iso e hai claramente dixo que non hai límite de 50 Cals p / m, tamén a 500 cuestión de erro non apareceu no meu foro de proba.
Pero por favor, proba esta solución: descubrir se está alí na raíz do seu foro que carpeta
vbet_translation_options
Último editado por r.dziadusz; 29-09-11 en 10:53.
4m chars un mes / 400k unha hora - é o que eu dixen tamén.
Eu calculo un foro de debate 10.000 ten preto de 450 millóns chars.
Así que levaría 112 meses a través de MS ou custo $ 9000 vía Google v2.
Pensas que iso é ok?
****************************-
Eu mirei para o cartafol. Non existe na raíz ou / foros /
Último editado por Snake; 29-09-11 en 10:57.
Si, estamos a traballar para resolver o problema como límite, tamén os datos de caché pode reducir a cantidade de tradución.
Pero, 500 problema de erro, lea atentamente este post: Vbet 3,5 relase
E prestar atención que fai falta para facer a carga vbet_translation_options para a raíz do seu foro, sen iso, o MS non funcionou, e haberá moita falta é traducións
Por suposto, os datos de caché pode reducir traducións.
PERO un foro de debate 10.000 tomará 100 + MESES plenamente caché.
Que é máis 8 anos!
LOL.
Como dixen, estamos a traballar en ideas que poderían axudarnos a mellorar o noso produto cada día, é o problema aínda existente?