Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Ligazóns rotas CSS

  1. #1
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xaneiro 2011
    Posts
    3

    Default Ligazóns rotas CSS

    Ola

    Está a usar a versión libre de vbet con vBulletin 3.8 e usando servidor Nginx.

    Este é o meu reescribir as regras:
    Code:
    location = /forum {
            rewrite ^.+ /forum/ permanent;     }
    
    location /forum {
    rewrite ^/forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 last;
    
    rewrite ^/forum/(ga|af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ /forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ last;
    rewrite ^/forum/(ga|af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 last;
    
    if (!-e $request_filename) {
    rewrite ^/forum/(.*)$ /forum/vbenterprisetranslator_seo.php last;
    }
    }
    
    if ($request_filename ~ "\.php$" ) {
    rewrite ^/forum/(.*)$ /forum/vbenterprisetranslator_seo.php last;
    }
    Cando chegar traducido enlace da páxina, vexo css directorio do arquivo foi substituído como:
    Code:
    /forum/tr/clientscript/vbulletin_important.css?v=387
    debe ser
    Code:
    /forum/clientscript/vbulletin_important.css?v=387
    Alguén me pode axudar?

  2. #2
    Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011
    Posts
    441

    Default

    Ola!
    Por favor, me dea enlace para o seu foro, e podería por favor me mostre todo o seu arquivo. Htaccess

  3. #3
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xaneiro 2011
    Posts
    3

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por r.dziadusz View Post
    Ola!
    Por favor, me dea enlace para o seu foro, e podería por favor me mostre todo o seu arquivo. Htaccess
    Eu non uso apache e eu non uso. Htaccess.This é unha cuestión de ter que volver escribir nginx.

  4. #4
    Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011
    Posts
    441

    Default

    Sentímolo, podería por favor pm seu enderezo de foro, e acceso de administrador, porque eu teño que comprobar-lo no local.
    Unha cousa, está a usar versión de vBet
    Último editado por r.dziadusz; 23-09-11 en 17:06.

  5. #5
    Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011
    Posts
    441

    Default

    Ningunha resposta, considero resolto, se ten unha pregunta sobre este problema, por favor, pregunta, para calquera outras cuestións por favor, abra novos temas

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •