Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: CPU problema e foros máis lento, menos renda

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default CPU problema e foros máis lento, menos renda

Compras este mod con licenza e esperando que o meu rendemento AdSense vai ser mellor.
    Pero nos últimos 10 días os meus sitios son tan lento que os meus ingresos AdSense a media ..
    Cada día teño income.So 10 dólar menos i perdeu polo menos 100 dólares.
    Para foros menores este mod sería good.But se ten unha foros 5 anos de idade grande, polo que come a súa CPU.
    O meu servidor non é un mal server.It ten 4 gb rams.Although é moi poderoso eu teño este problema.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, feitas optimizacións de configuración. Se ten moito contido, entón ten que ser traducido, e gran cantidade de novas conexións produce gran cantidade de tráfico novo. Tamén vale lembrar que páxina se xera moito máis rápido despois da tradución é almacenada en caché. Entón, primeira tradución será máis lento, porque Google ten para dar textos traducidos. vBET é utilizado con éxito por foros realmente grande.

Vou escribir un artigo sobre a configuración vBET que pode axudar fixo traducións menos onerosa (vou engadir ligazón nova resposta aquí). Tamén vale lembrar que 3.3.0 terá moitas optimizacións adicionais que tornou aínda máis rápido e para que recursos caros (especialmente para a caché e redirecciona).

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Aquí tes FAQ sobre o rendemento. Por favor, esas instrucións de pousio (especialmente sobre a subministración de traducións menos no inicio e no bloqueo de robots para non relevantes páxinas traducidas):
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Tamén por favor, mira aquí a crer que a compra foi vBET decisión realmente boa, aínda que non sabe como configurar-lo no inicio:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Agardamos que as instrucións van axudar e unha vez máis - 3.3.0 terá moitas melloras adicionais de rendemento co sistema novo caché (táboas separadas para cada tradución farase índices menores e máis rápidos + consideramos apoio caché de nivel 2) e redireccións mellorado (xentilmente matar xeración da páxina futuro redireccionar xa ocorre - é dicir a CPU do seu seguro para ir a novos lugares en páxinas traducidas e tradución produciron cambios nas páxinas thread).

Compracer estancia connosco - faremos o noso mellor de caber vBET ás vosas necesidades

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Eu recomendo que só facer que o top 10 linguas internet, como máximo. Top ten Linguas Internet - Internet World Statistics

Te Pode querer botar unha ollada en optimizar o voso server. Atopei vb Optimizar era tamén unha axuda grande. Optimizar vB 1.3.2 - vBulletin.org Foro

Tags para este tema