Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Moitas linguas = malo?

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Moitas linguas = malo?

Durante a migración a partir de Google para a API de Microsoft, eu tiven que desactivar 13 idiomas no meu foro, por sorte, estas linguas non eran moi populares entre os nosos visitantes. Eles totalizar uns pageviews 50k, en comparación con case 500k pageviews a outros idiomas combinados.

Tras desactivar estas linguas eu inmediatamente observou dúas cousas en Google Webmaster Tools:
    • 1. O número de páxinas indexadas por día case duplicou
    • 2. O tempo de seguimento media á metade.

Eu teño unha de dúas explicacións posibles para iso: ou API de Google é máis lento, ou ter moitas linguas simplemente sae pola culata e ela tira a indexación do contido do seu sitio principal. Pensamentos?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Creo que a principal causa é o número de solicitude para API de tradución. Se o sistema fai que moitas desas API tradución pode, entón, resposta que máis lento. É por iso que suxire o noso rendemento, aconsellamos a dissable algunhas linguas no inicio. Cando o caché vai encher-se, entón podes engadir máis traducións de cando en vez. Porque a maioría xa está na caché será Aceptar. Ademais, se algunha API trnaslation ten limitacións que non vai freo os

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

No comezo (case 2 anos!) Eu, de feito só un subconjunto de idiomas activos, pero como o paso do tempo acaba permitindo que todos eles. Creo que fixo máis mal que ben!

Desafortunadamente a nosa web recibe tanto tráfico que eu poida realista caché só ata 4 días de traducións (=> 10Gb). Quizais tendo un "servidor cache" separado con varios centos de GB de datos en memoria sería unha mellor solución permanente, como xa google encerra súa API creo que imos estar contando máis duramente en caché (ver o meu outro thread recente).

Tags para este tema