Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 13

Thread: Problemas coa formato da páxina só para membros

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Default Problemas coa formato da páxina só para membros

O meu sitio é 100% traducido para os hóspedes, pero cando os membros de ingreso e navegar por páxinas requiren algunha tradución 'extra' a causa de máis texto en páxinas.

Iso é moi normal, excepto cando amosar unha páxina como membro ten que actualizar (F5) a páxina 2-3 tempo antes de todo exhibe correcto.

Eu engade algunhas imaxes para explicar.

http://www.computer-juice.com/vbeterror.gif
    Último editado por Snake; 12-09-11 en 19:58.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ola
    Problema parece estar en api de tradución, xa que o texto traducido, xa se garda en memoria para que poida ser usado correctamente, pero a tradución "extra" necesita conectarse co google / Microsoft api.
    Está a utilizar google ou microsoft api de tradución?
    Se a Microsoft, por favor, asegúrese de que o seu Microsoft id api correcta, se google le este post: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729
    Ademais, pode ser problema no seu servidor, por favor, descubrir, se hai conexión de saída bloqueados

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Concordo, parece api está parado e leva 2-3 vai pegar tradución completa.

Im usando a API de Google, apenas ler o faq e informar, grazas.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Ok, entón eu non estou bloqueado por google, el só parece que está limitando cantidade de querys nunha soa vez.

¿Como corrixir isto?

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Se vostede non está bloqueado por Google ea súa conexión de saída non son bloqueadas e non hai ningún problema de redirección. Quizais podería intentar usar Microsoft API e entón podes ver se hai algún improvments.
    Tamén ser consciente de que, en breve, terá que pagar para usar a API de Google.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Snake View Post
    Ok, entón eu non estou bloqueado por google, el só parece que está limitando cantidade de querys nunha soa vez.

¿Como corrixir isto?
    Como escribiu Radek pode usar Microsoft API. Teña en conta que Google está poñendo límites en Tradución API v1 para preparar os usuarios para o peche en decembro. Entón, tamén se pode pasar a pagar (sei que non quere a partir do seu outro post).

Hai tamén outra solución! Nós descubrimos hai algún tempo atrás que, se as solicitudes de tradución de máis están indo a Google moitas veces Google fai a penas de tempo. Como vemos agora é tamén pena de denegación de servizo, pero ... Temos parámetro especial para iso! Por favor, vai a Admin CP -> vBET -> Provedor de Tradución e establecer Atraso entre as traducións. Isto engadirá o atraso definido entre as solicitudes de tradución, polo que se a razón é moitas solicitudes en curto período de tempo, polo que será resolto. Ten en conta que, mesmo con este conxunto de atraso pode ter as súas traducións máis rápido! Así como escribín Google pode dar penalidades de tempo, polo que espera un pouco no lado do servidor pode facer toda tradución máis rápida

Ademais, se a impresión de que Google lonxitude máxima limitado de unha consulta, ou segmentos máximo nunha consulta, entón é suficiente para definir os valores máis baixos para os constantes na clase vBET_Translator_Google (Véxase o ficheiro / includes / vbenterrpsietranslator_class_translator.php)

Por favor, diga que precisa máis axuda nesa área ou o problema está resolto.
    Último editado por vBET; 16-09-11 en 21:27.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Leu os meus outros artigos mal quero usar pagos.

Entón, como fago isto? Por favor conteste a miña outra thread correctamente!

Rexistrado
    Outubro 2009

Sentímolo. Fixen erro (verifiquei só a discusión Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo9965 - Foi outra forma de usuario - username tamén comeza co S ). Non é necesario berrar - Vou a todos os temas que aínda están á espera de resposta. Vostede me pode dar URL exacta aquí se queres Estou comprobando un por un dos últimos artigos de 2-3 días - o meu portátil se deixou de funcionar e Radek estaba coidando de foro.

Se quere usar Tradución Google API V2 - pode instalar o máis novo lanzamento do vBET4.x, vai a Admin CP -> vBET -> Provedores de Tradución e defina as opcións de forma apropiada. Vai atopar alí toda a descrición con enlaces apropiados como obter Google API clave e así por diante.

vBET 3.x Apoiarao pronto (a maioría probabelmente el xa se non o meu accidente de portátil). Planificamos liberación para este mes. Temos pouca demora debido a asunto de hardware, mais quieto novo vBET3.x A liberación tería que ser dispoñíbel ao final deste mes

Por favor, diga que precisa máis axuda co problema descrito neste tema

PS. Acaba de lembrar que este é 3.x sub-foro. Nós iremos fornecer soporte a Google Translation v2 logo en vBET3.x - é na fase de probas agora. Cambios no código xa feito.
    Último editado por vBET; 16-09-11 en 21:42.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Sei que este é o foro VB3, eu estou correndo VB3 é por iso que eu escribir aquí

Cando é que VB3 apoio apiv2?

Rexistrado
    Outubro 2009

http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10086

Eu estaba editando o meu último post, cando publique unha resposta - así que asegúrese de alí no enlace anterior. Desculpe ao problema - eu sinto falta de que se sub-foro 3.x no inicio - pola miña culpa: P

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema