Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 8 de 8

Thread: Formación de caché invitado dun CDN?

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default Formación de caché invitado dun CDN?

Teño notado que existen literalmente millóns de arquivos que están sendo creados na caché de arquivos convidado. Estean me pregunta se valería a pena que serven estes arquivos fóra dun CDN para salvar un pouco de ancho de banda do servidor web. Habería un xeito doado de facelo?

Actualmente está a usar un balde MAX CDN. Eu non teño que facer a carga dos arquivos de caché invitado a CDN, xa que é un espello, pero iso sería un recurso extra bo ter no canto de só o espello de todo.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ten en conta que o caché do cliente serve plena arquivos caché soamente aos usuarios que aínda non o fixo antes de tal arquivo se transmite primeiro temos que recoñecer que usuario está rexistrado no sistema real. Ademais, ten que estar seguro de que todos os ficheiros xerados están chegando a un adicional. Ten en conta que para páxinas importantes polo tempo de caché estándar para vivir é só 1 hora. E no caso de recoñecer que algunha páxina é almacenada en caché, así que ten que redireccionar alí dalgunha forma interna (non se pode polo navegador, se non, Google vai estar tolo) en vez de transmisión do taboleiro real. así pode haber algúns problemas. Especialmente a vBET recoñece que cache é real por metadatos do ficheiro, así que se supón que o arquivo existe no sistema de ficheiros local agora (aínda que podería ser ficheiro baleiro só para manter metadatos).

Non sei detalles da CDN - pode fornecer enlace á páxina con información adicional sobre iso? Neste momento non teño coñecemento enought dicir exactamente como facelo.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Rexistrado
    Outubro 2009

Ao meu ver isto é para contido estático. Caché de hóspede non é estático:
    1. El é usado só para os hóspedes
    2. É actualizado frecuentemente (por defecto unha vez por hora)

Eu suxiro facer a pregunta para MaxCDN sobre as limitacións e posibilidade de usalo neste caso.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

O seu servizo pode ser usado como un depósito de arquivos, o mecanismo só tes que estar alí para carga e descarga do seu 'unidade'. Algo parecido ao Amazon S3 pode ser unha opción mellor para este, xa que necesariamente non ten que ser distribuído aos servidores distintos. Eu creo que o principal é que o caché invitado ocupa tanto espazo no meu servidor que está facendo máis caro para facer copia de seguridade de todo. Só o cartafol ruso foi 23Gb antes de limpa-lo.

Rexistrado
    Outubro 2009

Pode omitir directorio de caché durante a copia de seguridade ou desactivar caché de Clientes algunhas páxinas. Algo para algo - usa máis disco duro (o que é barato) e grazas que menos memoria e CPU. Caché de convidado cachés de saída html completo - é por iso que é caro en espazo no disco duro, e é por iso que é tan grande para o seu CPU e memoria.

Sobre o almacenamento en servidor fóra - non apoia-lo agora. Podemos axudar dando consellos sobre como funciona agora e para onde mirar, se quere facer a modificación.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Eu creo que a principal razón para querer gardar cousas nun CDN é a velocidade (o servidor estará máis próxima do usuario), e cando arquivos como que están almacenados no meu sistema de ficheiros que van para as unidades de copia de seguridade, que pode ser caro, especialmente cando está almacenando concertos de arquivos que non precisa de copia de seguridade.
    Último editado por tavenger5; 22-09-11 en 23:11.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

FYI antes de comezar a borrar as carpetas de caché miña carpeta foi vbet_guestcache máis de 280g. Isto é unha morea de espazo para unha aplicación para ser tomada ata. Para non falar eu só teño 10 traducións habilitado.

Tags para este tema