Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Non poden escribir comentarios en artigos CMS

Membro
    Rexistrado
    Novembro 2010

Default Non poden escribir comentarios en artigos CMS

Isto foi informar anteriormente aquí, pero un novo segmento parece estar en orde:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...slating-2.html

Eu estou tendo este problema novo, onde non permite engadir comentarios a artigos CMS. Na consola de erro de Firefox, amosa esta mensaxe ao intentar deixar un comentario:

document.getElementById ("vbet_addbbcodes") é nulo

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Neste momento non está soportado. Imos traballar para apoiar [lang] tamén para artigos CMS. Creo que houbo un problema antes e deixamos non conforme a necesidade, pero vou comprobar de novo e ver que pasa alí.
    Michał (vBET) está de vacacións agora e estará o luns. Vou tentar atopar unha solución para vostede.

PS Eu só probada CMS artigo con lang BBCode engadidos manualmente e traduce moi ben. Por favor, faga proba con artigo lang e BBCode langtitle engadidos manualmente e comprobar como se comporta. Quizais cando cambiou xa existentes artigo que foi tirada dende o caché vBulletin eo cambio non foi recoñecido.

Membro
    Rexistrado
    Novembro 2010

Non se trata de traducir artigos CMS. Comentarios sobre os artigos CMS non pode ser posta en todo, mesmo cando eles están no noso idioma por defecto do sitio web.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

pode pegar aquí calquera url desta páxina cando podo probalo?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ok eu tiña para comprobar-lo outra vez, pero eu era capaz de reproducirse. Iso é erro vBET. Se o usuario ten definido a súa lingua estándar diferente de linguaxe de foro, entón vBET engade opción adicional para o editor. Aquí nos esquecemos de comprobar esa condición e sempre engadir un pouco de Java Script, aínda que a opción non foi engadido - esta é a causa do problema.

Para solución rápida por favor:
    1. Ficheiro Admin CP -> Extensións e Productos - Extensión Manager>
    2. Buscar plugin chamado: a linguaxe estándar para comentarios Handle artigo CMS
    3. Edit-lo - atopar:
    Code:
    $view->comment_block = str_replace('if (comment_postid  > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
    4. Substituír por:
    Code:
    $view->comment_block = str_replace('if (comment_postid  > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\') && document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
    Este é probado e se incluirá na próxima versión. Por favor confirme que axuda.

Membro
    Rexistrado
    Novembro 2010

Que fixan funcionou moi ben e agora pode comentar os artigos CMS de novo. Gran traballo en atopar este problema!

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Estivemos felices en axudar, por calquera outro problema que son máis que benvido a pedir.

Tags para este tema