Ola
Eu teño foro en linguaxe polaco - ezoforum.pl
Eu quero abrir novo foro en inglés lagnuage (novo dominio)
Pode traducir base de datos e establecer usung vBet defualt idioma inglés?
Ola
Eu teño foro en linguaxe polaco - ezoforum.pl
Eu quero abrir novo foro en inglés lagnuage (novo dominio)
Pode traducir base de datos e establecer usung vBet defualt idioma inglés?
Posible si. Admitidos non. Permitido - non. Polo menos non por Google. Ten en conta que os termos do servicio de Google permite reter (caché) traducións só os resultados ata 15 días. Tamén vale lembrar que a apertura de novo foro vai esixir licenza vBulletin adicional (tamén vBET - un licenciado é por unha instalación).
O que tamén é posible e ese tempo tamén permitiu, é o uso vBET lang BBCode. Así, para cambiar no seu foro reais (ou copia) Idioma por defecto para inglés que ten que:
1. Cambiar o idioma do vBulletin para frases adecuadas para GUI será usado
2. Fixo consulta SQL que ha implicar a todos os seus lugares existentes en [lang = pl] BBCode. Desta forma todo o contido real será traducido para a lingua estándar foro e en caché de forma adecuada aos termos do servicio de Google. Teña en conta que o mellor é facer primeiro en algunha instancia de probas - non teñen seguro de como ha comportarse tal forma parte para textos citados.
Outro xeito é utilizar algún outro tradución API (vBET soporta Microsoft Tradución API), que permite almacenar resultados de tradución para sempre. Non atopan Termos Microsoft Tradución API de Servizo calquera limitación sobre o caché de resultados. Aínda por favor teña en conta que:
1. vBET non soportan a cambio de contido orixinal e substituíndoo por un traducido. vBET teñen propio caché e nunca cambian a mensaxe orixinal
2. Tradución automática non é perfecto - na nosa opinión, é mellor deixar a información que foi traducida automaticamente. E usando lang información BBCode como ven.