Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Auto voltar a inglés si é a linguaxe perfil

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Auto voltar a inglés si é a linguaxe perfil

Eu xa ocultar bandeiras dos usuarios Inglés vía condicionais modelo, pero agora gustaríame levar isto no seguinte nivel, como o inglés-speaking usuarios doutros países que teñen a súa lingua do navegador definido para un idioma estranxeiro, pero a terra en páxinas traducidas nosa web ao buscar co google quere ver automaticamente as versións en inglés, no canto de as versións traducidas.

Co fin de facer iso escribín o seguinte código.

Con todo, como eu non son tan familiarizado co funcionamento interno do vBET, eu non sei onde poñelas ou como completa-lo. Podería por favor me axudar con iso?

PHP Code:
    if ($_GET['language'] != "en" and $vbulletin->userinfo['vbet_def_lang'] == 'en')
    {
    revert language to english

-Cal plugin / arquivo sería iso, vai?
    -O que eu coloquei no lugar de "desfacer idioma a inglés"?

Grazas

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Neste momento usuario debe ser redirixido automáticamente para el é a linguaxe estándar vBET. Comprobar-lo e se non funciona, entón déixenos saber - imos pasar este fío de informe de erro. Ten en conta que as cookies deben ser habilitados para este traballo (antes de entrar non hai información sobre o usuario, polo tanto, imos establecer as cookies vida e cando o usuario ven do mesmo navegador, é redireccionado mesmo antes de inicio de sesión) e iso vai ocorrer só a principios de sección (se non o usuario non sería capaz de cambiar o idioma a man).
    Último editado por vBET; 15-12-09 en 23:51.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

No inicio da sesión, si, o idioma cambia.

Con todo, digamos que eu estou rexistrado e meu idioma por defecto é o inglés.

Supoñamos que a miña lingua navegador é polaco, e cando buscar un termo, o meu sitio xurdiu como un resultado. Unha vez premendo, fun levado a mysite.com / forum / pl / thread.html. Para os meus propósitos, quero que o usuario sexa automaticamente redireccionado para mysite.com / forum / thread.html súa lingua perfil é o inglés.

Se non, persoas de fóra de que EEUU é fluente en inglés poden ser tomadas para as versións traducidas do sitio, e, obviamente, a auto-tradución é peor que a versión en inglés para eles.

Polo tanto, se é posible, que podería ofrecer algúns punteiros co meu código enriba? Eu apreciar moito a axuda. Moitas grazas por adiantado!

Rexistrado
    Outubro 2009

Entendo a súa situación, pero é moi raro. Se alguén xa está na súa páxina web por que debería Google-lo? Cando alguén non é e Google, entón nova sesión créase a que será redireccionado.

A razón pola que aínda facemos discusión (por se non aceptamos que aínda) é porque se fixemos cambios como quere, entón o usuario poderá non de todo para cambiar de tradución - porque sempre será redirixido cara a súa lingua estándar, mesmo se premer en algúns de bandeira. É por iso que fixemos este redirección só no inicio - porque despois de que o usuario está libre para ir onde quere e para calquera tradución que quere.

É realmente como quere comportarse seu foro. E fai escenario que deu é posible en realidade. Porque, en 99,99999% dos casos vai funcionar como quere - se algún usuario vai para ti por enlace externo e xa conta con idioma por defecto definido, polo que será redirixido como quere. E se el xa abriu o seu foro, entón:
    - 1 - por que ía alí de outra parte, se xa está aí?
    - 2 - mesmo no caso inusual tal, pode simplemente pulsar bandeira, porque coñece o seu foro e sabe o que está pasando.

Por favor, considere isto. Non queremos que a nosa solicitude como cambio oficial por mor de argumentos anteriores. Pero se realmente aínda pensan que é boa idea para vostede que lle vai dar algunhas solución para vBET 3.2.x (en 3.3.0 cambiamos lugar de redireccións e tamén fixo mellor para o desempeño).

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Por favor, me facilitar a solución alternativa.

Mentres os seus puntos son moi válidas, este escenario foi realmente atopado por un usuario e relatou me ver aquí: PentaxForums.com. Eu estou de acordo que a maioría das veces, iso non será un problema, pero me gusta de ter o meu sitio 100% perfecto!

Edita: compracer entrar no sistema tan testuser, proba de contrasinal, para ver a ligazón encima. Imposibilitei o foro de noticia desde vista pública para razóns de SEO

A cousa coa solución alternativa é que só vai facelo así que o inglés usuarios de lingua non pode cambiar manualmente as traducións. Vía modelos, xa escondido as bandeiras para os usuarios que defina Inglés no seu perfil. Así, a esencia é esta: se quere traducións, ou escoller algo diferente do inglés, ou buscar o foro como invitado. De aí, gustaríame a solución alternativa.

Moitas grazas pola consideración, e eu estou feliz de saber que está disposto a axudarme nesta cuestión. vBET traballou moi ben co meu sitio ata agora e eu estou contento de ser un cliente aquí!
    Último editado por moman; 16-12-09 en 03:51.

Rexistrado
    Outubro 2009

Ola, eu penso que por algún motivo este fío idade non é pechado. Por favor, diga que iso foi resolto ou que accidentalmente perdela e aínda que da nosa axuda.
    Último editado por vBET; 07-05-10 en 15:30.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Descubrín que non é necesario ter algo así. Pola contra, poño este aviso en navbar aconsellar o usuario a cambiar a linguaxe.

Agora podes pechar este fío.

Tags para este tema