Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Como editar unha tradución?

Proscrito
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Como editar unha tradución?

Ola alí.

Grazas pola extensión, nós instalamos el por un cliente e é realmente impresionante! Teño dúas preguntas, con todo:

1. Existe unha maneira de eliminar os gráficos bandeira, pero manter a lingua para a tradución / no menú de selección? Socios do meu cliente son na súa maioría en América e África, no canto de Europa, para as bandeiras non son moi de aplicación.

2. Unha vez que posto (digamos en inglés) eo post é traducido, como editar a tradución, por exemplo, para corrixir un erro de tradución? Cando vemos nunha segunda lingua (por exemplo, español), premendo en editar aínda dá o posto inglés.

Moitas grazas!

Proscrito
    Rexistrado
    Outubro 2009

Followups a # 2: Se editar o post no idioma orixinal, que VBET re-traducir a mensaxe?

E se non hai os (no meu exemplo, español) tradución, pero poñer unha resposta no foro español, coas correccións, pode evitar que * * resposta de ser traducida a outras linguas (no exemplo, en inglés) ?

Moitas grazas!

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Yahoraenespanol View Post
    Ola alí.

Grazas pola extensión, nós instalamos el por un cliente e é realmente impresionante! Teño dúas preguntas, con todo:

1. Existe unha maneira de eliminar os gráficos bandeira, pero manter a lingua para a tradución / no menú de selección? Socios do meu cliente son na súa maioría en América e África, no canto de Europa, para as bandeiras non son moi de aplicación.

2. Unha vez que posto (digamos en inglés) eo post é traducido, como editar a tradución, por exemplo, para corrixir un erro de tradución? Cando vemos nunha segunda lingua (por exemplo, español), premendo en editar aínda dá o posto inglés.

Moitas grazas!
    1. Neste momento xeración bandeiras é codificación. Se está usando só menú desplegable puidese cambiar bandeiras para imaxes en branco (1x1 pixel transparente) para que estes non serían visibles. Ademais, sempre pode ir no código e cambia-lo, pero, nese caso, terá que xestionar isto despois de cada actualización.

2. Non ten permiso para cambiar calquera tradución - é dicir CHOS Google e non soportan funcións que rompe condicións de servizo de Google. Sentímolo ... Se CHOS vai cambiar apoiaremos esta funcionalidade. Neste momento sería romper as regras de Google.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Yahoraenespanol View Post
    Followups a # 2: Se editar o post no idioma orixinal, que VBET re-traducir a mensaxe?

E se non hai os (no meu exemplo, español) tradución, pero poñer unha resposta no foro español, coas correccións, pode evitar que * * resposta de ser traducida a outras linguas (no exemplo, en inglés) ?

Moitas grazas!
    vBET Sempre dáte tradución de contido real de correos. Se cambios de correo entón cambios de tradución - podes comprobalo

Se enviar a súa mensaxe, entón pode estar sempre vin en todos os idiomas soportados. Teña en conta que sempre pode ver a mensaxe orixinal (basta con premer na frecha cara abaixo) e se yo están a buscar a tradución na mesma lingua que post, entón só o texto orixinal móstrase marcada que non foi traducido, pois xa é nesta lingua - ti Tamén pode comprobar-lo

Tags para este tema