Ver pantalla adxunta. Iso só ocorre con Google Chrome e Firefox nas páxinas CMS. Como invitado, iso non acontece.
vBET opcións están definidas para Flags no rodapé arriba.
Edit: Non podo cargar un anexo.
Aquí está a imaxe:
![]()
Ver pantalla adxunta. Iso só ocorre con Google Chrome e Firefox nas páxinas CMS. Como invitado, iso non acontece.
vBET opcións están definidas para Flags no rodapé arriba.
Edit: Non podo cargar un anexo.
Aquí está a imaxe:
![]()
Ademais, en forumhome as bandeiras tradutor están baixo os bloques foro
Si Temos tamén no noso foro de proba - é OK. Automatizado poñendo funciona ben. Este é top de rodapé. Só o deseño é manequim e top de rodapé definido como o lugar da columna. Podes comprobar-lo na fonte html - bandeiras son só na parte superior da rodapé vBulletin. Podemos comprobar que algúns estilos para o bloque bandeiras vai cambiar a posición, se queres.
Aínda ten esquema estándar vBulletin no seu foro? Ve isto ocorre no esquema estándar tamén?
Nós encontramos tanto no noso foro de proba e está funcionando ben para o deseño estándar. Ten en conta que cando cambiar o deseño a continuación, algúns poñendo automática pode traballar, non como o esperado (por mor de outros estilos - automatizar a colocación é concatenação de texto simple en lugar apropiado, pero os estilos pode cambiar lugar de exhibición). Neste caso é só usar personalizado configuración para poñer bandeiras e configuralo manualmente no modelo apropiado, ou modelo bandeiras cambio.
Para solucionar asunto con forumhome as bandeiras compracen só editar vBET #modelo de bandeiras e engadir a principal div sección:
Imos comprobar se é apropiado tamén para a localización doutras bandeiras e, entón será engadido a próxima versión.Code:style="clear: both;"
Editado:
Isto vai resolver os seus problemas de posto. Eu só cuestión reverificados primeira vez - e eu era capaz de reproducir-la (primeira vez que eu perda información sobre o navegador).
Editar 2:
Basta comprobar que para o Opera, Chrome, IE, Mozilla - a solución funciona ben para todos os navegadores en todos os lugares bandeiras. Isto será incluído na próxima versión.
Último editado por vBET; 06-08-11 en 18:48.
Grazas pola corrección!
Sen problemas. El xa está incluído no vBET4.4.1![]()