Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Cuestión editor.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Question Cuestión editor.

Estou enfrentando un problema editor na miña páxina vbcms. Agora iso só acontece para os administradores. Sempre que ver un artigo, o editor falta. Ao ver este artigo como un membro normal do editor está amosando moi ben. Eu estableza que esta é realmente unha cuestión vBSEO, pero, desgraciadamente, debido á política vBSEO sobre vBET eu non podo chegar calquera apoio. Así que espero que será capaz de me axudar. Grazas.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Se este é o número vBSEO por favor, vai para o equipo vBSEO de apoio. Por favor asegúrese de que o seu nome como "política" está OK segundo a súa licenza, se queres. Se se e eles teñen dereito a rexeitar o apoio a deberás calquera outros mods (en realidade parvo) entón faga o que fai falta para obter o seu apoio. Pode desactivar temporalmente o seu mods, backup dos seus arquivos vBSEO editado e cargar un orixinal. Entón eles non teñen escusa para rexeitar-lle apoio. Non podemos ser responsables de outros produtos ou outros produtos de apoio os equipos ... Especialmente cando os equipos usa mentiras contra o noso propio produto e prácticas que realmente espero que non son legais.

Non somos capaces de soportar código vBSEO - nós simplemente non saben diso - non é o noso produto.

Precisa algunha axuda relacionada ao vBET aquí?

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Podes borrar esta Michal. Sentímolo. Conseguín este problema sexa solucionado por min mesmo. Non tiña nada que ver con vBET.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Grande Grazas pola info!

Tags para este tema