Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 10

Thread: Fai obras e Tradución

  1. #1
    Membro
    Rexistrado
    Novembro 2010
    Posts
    43

    Default Traballos de tradución e non

    Aquí está o que acontece.

    Eu teño o meu idioma por defecto establecido para o holandés.
    Eu teño o sitio establecido para o idioma holandés e eu facer un post en holandés.
    Este post mostra correctamente.
    Cando pasar a inglés (o meu patrón local), a tradución en inglés funciona ben eo tekst orixinal holandés móstrase moi ben tamén.
    Con todo, cando cambiar o sitio web de volta para o holandés, o texto orixinal non aparece correctamente.

    Por exemplo, eu entrei este en holandés:
    Nog een Andere proba, hopelijk gaat het nu wel goed.

    Pero agora está amosando que cando a ver o sitio en holandés:
    Nog een-Andere testen, hopelijk gaat nu wel Het Goed.

    Cando volver ao inglés, todo mostra-se ben de novo, incluíndo o texto orixinal holandés.

    Consulte este fío: Sitio web Translator
    Último editado por Wulf; 05-08-11 en 05:20.

  2. #2
    Membro
    Rexistrado
    Novembro 2010
    Posts
    43

    Default

    Outro problema é con caracteres estraños cando se cambia a outras linguaxes. Por exemplo, este é o que eu recibín cando escoller:

    Francés: Un autres regard de proba, j 'espazo ¨ re Que c'est correcta.
    Sueco: ETT Annat proba, fan ¶ rhoppningsvis DET Ã ¤ r okej.

  3. #3
    Membro
    Rexistrado
    Novembro 2010
    Posts
    43

    Default

    Sentímolo polo título do fío estraño. Por algunha razón, foi tentar traducir cando postes.

    Eu desinstale e re-instalar todo hoxe, senón que os mesmos resultados. Por algunha razón, cando voltar á linguaxe non-inglés, parece que quere traducir o texto orixinal de novo na súa propia lingua.

    O meu xogo de caracteres HTML está ISO-8859-1 e eu fixen todos os foro e cambios vBSEO como se explica no ficheiro README.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por Wulf View Post
    Aquí está o que acontece.

    Eu teño o meu idioma por defecto establecido para o holandés.
    Eu teño o sitio establecido para o idioma holandés e eu facer un post en holandés.
    Este post mostra correctamente.
    Cando pasar a inglés (o meu patrón local), a tradución en inglés funciona ben eo tekst orixinal holandés móstrase moi ben tamén.
    Con todo, cando cambiar o sitio web de volta para o holandés, o texto orixinal non aparece correctamente.

    Por exemplo, eu entrei este en holandés:
    Nog een Andere proba, hopelijk gaat het nu wel goed.

    Pero agora está amosando que cando a ver o sitio en holandés:
    Nog een-Andere testen, hopelijk gaat nu wel Het Goed.

    Cando volver ao inglés, todo mostra-se ben de novo, incluíndo o texto orixinal holandés.

    Consulte este fío: Sitio web Translator
    Parece que traduciu o seu texto, onde non é necesario (é por iso que os cambios). Primeiro - por favor, verifique que ten templates vBET non cambiou. 2 - a ligazón que non está a traballar. Por favor, forneza exemplo de traballo.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por Wulf View Post
    Outro problema é con caracteres estraños cando se cambia a outras linguaxes. Por exemplo, este é o que eu recibín cando escoller:

    Francés: Un autres regard de proba, j 'espazo ¨ re Que c'est correcta.
    Sueco: ETT Annat proba, fan ¶ rhoppningsvis DET Ã ¤ r okej.
    Por favor, manteña unha cuestión por fío. Se non, non será capaz de xestionar-lo. Plese abrir novo segmento para este.

    PS.
    Parece que é o dobre re-codificado. Isto pode estar relacionado a un anterior.

    NOTA:
    Verifique se ten algún plugins que elimina comentarios HTML. Parece que fai - cabina dos seus problemas parece algo eliminado vBET comentarios (non traducir de novo e non re-codificar novo). Para que os problemas do seu posto vai desaparecer cando apaga stripping comentarios HTML.

    Por favor, diga non axudou

  6. #6
    Membro
    Rexistrado
    Novembro 2010
    Posts
    43

    Default

    Como atopar o plugin que elimina comentarios HTML? Temos algúns plugins na nosa web, pero non sabe por onde comezar.

    Sentímolo, excluído o exemplo anterior de traballo. Eu engade unha vez máis e se pode atopar aquí: (Nederlands) vertaler web

    Eu tamén habilitado polaco tan a gusto para probar a si mesmo.

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    vBSEO ten a opción de eliminar os comentarios html - se está a usar vBSEO é bo lugar para comezar.

    Mirando no exemplo Teño case seguro que é sobre os comentarios de html - como vin que deu tamén no noso foro e non podería reproducir o problema. Por favor, só atopar o que está cortando os seus comentarios html para fóra, e desactivar esta funcionalidade.
    Último editado por vBET; 06-08-11 en 10:49.

  8. #8
    Membro
    Rexistrado
    Novembro 2010
    Posts
    43

    Default

    Grazas, vou ter pasar polo mmods no meu sitio e vai comezar wwith vBSEO.

    Eu atopei este fío que trata do mesmo problema. Sen embargo, eu non teño vB4: Supercharged no meu sitio.
    http://www.vbenterprisetranslator.co...r-problem.html

  9. #9
    Membro
    Rexistrado
    Novembro 2010
    Posts
    43

    Default

    Atopei este pondo baixo o VBSEO - Outro enhancements. Mudei a Ningún e paréceo arranxado o problema.

    Código de limpeza HTML?
    Seleccione 'Yes' para eliminar carácteres innecesarios en branco e comentarios HTML código das páxinas do seu foro. Isto aumenta a relación (de contidos para Code) C2C e reduce os tamaños de páxina, obtendo un aumento de rendemento líquido e redución de ancho de banda necesaria.
    NOTA: Se os comentarios (ou etiquetas HTML) dentro das súas páxinas non están pechadas correctamente coas súas tags de fin correspondente, entón esta opción pode causar as súas páxinas para mostrar de forma incorrecta. Asegúrese de que os seus modelos conteñen erros etiquetas HTML e código.
    Pode querer incluír tanto no ficheiro README con instrucións de instalación. Actualmente, non é mencionado para o cambio na configuración vBSEO.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Idea realmente boa - eu estou engadindo-a en instrucións integración agora mesmo! Grazas

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •