Eu corro un sitio web sobre Jumping BASE. O deporte é un deporte internacional, pero ata agora, eu non era capaz de ofrecer calquera cousa, pero a información de inglés para quen vén á páxina web.

Eu tamén posuír e xestionar a base de datos para fatalidades para base jumping. Esta si non só unha páxina de respectar e lembre amigos perdidos, esta é tamén unha ferramenta valiosa para axudar outros paracaidistas como para certos perigos que poden estar en serio! Este coñecemento é a clave para salvar vidas e salvo moitas vidas. Con todo, sinto que eu podería facer mellor, permitindo que calquera persoa, non só Inglés jumpers para aprender a falar e quizais salvar as súas vidas, ben

Lista BASE Fatality - Revista Blinc:: BASE jumping, para-quedismo e parapente

Estatísticas de mortalidad - Revista Blinc:: BASE jumping, para-quedismo e parapente

Ademais, o día en que lanzou a extensión, a miña submisión sitemap saltou de 36.763 URL totais de 1.297.111 total de URL, e agora eu aumentar miña conta por 500 a 5.000 días url novo por. O meu tráfico dobrou dende que eu solte este plugin e estou moi feliz por ter esta.