Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 16

Thread: / Foros adxunto ó nome de dominio en todo o sitio web

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Question / Foros adxunto ó nome de dominio en todo o sitio web

vBSEO 3,6
    vBulletin 3.6.8
    vBET 2.3.x
    vBSEO sitemap

Instalei a versión gratuíta para un exame e descubrín a tradución funciona moi ben!

Con todo, hai unha cuestión importante en URLs:

O meu sitio é un sitio de redes sociais (xxx.com URL) integrado cun v3.6.8 vBulletin foro (URL xxx.com / foros).

. VBET tras a instalación e os cambios feitos á raíz foro htaccess, podo atopar un problema - unha vez que escoller unha tradución, non podo volver a xxx.com como todos os URLs xxx.com agora se fai xxx.com / foros.

Por exemplo páxina URL xxx.com / index.php? Música = torna-se agora xxx.com / foros / index.php? Page = música e, polo tanto, a parte de redes sociais da web é totalmente roto como todas as URLs son redireccionados para foros vBulletin.

E, a URL do foro, que foi xxx.com / foros, non se fai xxx.com / foros / foros.

Se eu desconecten seguimento URL, problema enriba sería ir, pero a tradución automática tamén para, que non é o que quero.

Eu coloque / foros como parámetro Forum directorio configuración vBET, e seguín as instrucións para cambiar. Htaccess para usuarios vBSEO.

O que eu estou ausente?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Isto pode ser causado pola configuración incorrecta. Teña en conta que Directorio do foro O Parámetro tería que ser utilizado SÓ cando os vosos usos de foro subdirectory en URL cando é real subdirectory (non virtual - gostar por exemplo feito por vBSEO). Isto é claramente descrito en descrición de parámetro.

Entón, asegúrese de que ten este dereito. Por favor, limpe a súa Directorio do foro parámetro e comprobar que axuda.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

My URL foro é xxx.com / foros e é por iso que eu engade / foros en vBET directorio Forum configuración.

Eliminar isto non axuda. Despois de retirar iso, a URL para o foro, cando a tradución é seleccionado, pasa a ser xxx.com / cs / foros (cs é unha linguaxe), resultando un enlace roto.

Aquí está o meu htaccess en / directorio raíz foros.:

Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

# RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxx\.com
    # RewriteRule (.*) http://www.xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.xxx\.com$
    RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?)?)$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu non entendín porque antes desta descrición:
    Por exemplo páxina URL xxx.com / index.php? Música = torna-se agora xxx.com / foros / index.php? Page = música e, polo tanto, a parte de redes sociais da web é totalmente roto como todas as URLs son redireccionados para foros vBulletin.
    Agora podo entender. É todo OK - só unha versión vBET libres non de apoio á tradución de contido externo - traduce só foro. URL: xxx.com / index.php páxina de música = está fóra do foro para que romper. vBET versión gratuita traduce só o contido do foro. Nada máis.

Versión completa vBET traduce contido fóra foro xerado con vBulletin - podes velo no noso foro. Vexa o contido en:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/
    ou aquí
    http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
    e xogar coa tradución.

Se eu non entendo diso - por favor me mande URL exacta da páxina que insiste.
    Se entendín dereito -, entón a resposta é: vBET libre non soportan tradución de contido fóra do foro, paga un foro soporta páxinas fóra xerado con motor vBulletin.

PS.
    Nas súas regras htaccess para vBET están no lugar incorrecto -. Estas deben ser ANTES regras vBSEO - ningunha outra regra debe ser entre vBET e regras vBSEO.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Si as miñas regras son regras antes vBSEO.

Vou mercar unha versión comercial. Eu teño desinstalar a versión libre e instalar a versión comercial?

Rexistrado
    Outubro 2009

Si - se quere instalar a versión comercial, entón primeiro tes que desinstalar a versión gratuíta - é suficiente para desinstalar-lo CP Admin.

Tamén vale lembrar que as regras. Htaccess vai cambiar.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Ola eu compras a versión comercial, desinstalar versión gratuita e versión 3.x. comercial instalada Os traballos de tradución, con todo eu teño exactamente os mesmos problemas coa versión gratuíta.

Eu tiven que apagar a URL de seguimento doutra forma se fai URL xxx.com / foros / foros cando navegar.

Ademais, outro problema aínda existe -. Despois da adición de disposicións de URL diante de regras vBSEO no htaccess, vBSEO conexión sitemap está roto. Eu teño páxina non atopada para o meu URL sitemap. Eliminar todas as regras vBET faría sitemap traballo URL de novo, mais este non é certamente unha solución.

Estou falta algo?

Rexistrado
    Outubro 2009

Ter sitemap execución regras vBET moverse para local apropiado. Simplemente non instrucións de pousio - na instrución que teña claramente descrito para poñer normas vBET ANTES vbseo.php regras e configurar-lo antes das regras sitemap vez. Tampouco hai que esquecer que ten regras para a versión de pago - un libre ten regras diferentes. Eliminar regras antigas e poñer novas no lugar apropiado + engadir o directorio foro para 2 primeiras regras (tal como descrito nas instrucións). Se aínda non vai funcionar - envíe o contido do arquivo enteiro cambiou htaccess ..

Sobre / foros / foros - o que marcou para Admin CP -> vBET -> directorio de Foro Principal?

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Grazas ok. Eu resolvín o problema sitemap roto ligazón. Pero o .. / foros / foros problema aínda existe. E, si, eu set / foros en Admin CP -> vBET -> Principal -> Directorio de foros. Sen definir foros en que o campo da tradución nin sequera traballo - que levaría a unha páxina non existente.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Aquí está a miña actual htaccess en xxx.com / foros raíz.:

# Comentar a seguinte liña (engade "#" no inicio)
    # Para desactivar funcións mod_rewrite.
    # Nota: aínda que desactivar o hack en
    # Panel de control para deixar vBSEO url reescribir.
    RewriteEngine On

# Algúns servidores esixen a directiva RewriteBase ser
    # Habilitado (eliminar "#" no inicio para activar)
    # Teña en conta: cando activado, ten que incluír o camiño
    # Para o cartafol raíz vB (ie RewriteBase / foros /)
    # RewriteBase /

RewriteBase / foros /

RewriteCond% {HTTP_HOST} ^ www \\. Xxx \\. Con $
    RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / foro / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = foro / / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    Como verás, eu tiña que eliminar
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
    De .htaccess Para facer sitemap traballo de URL. É que o que son suposto para facer? Non recordo lin anywhere a vosa instrución que teño que eliminar vBSEO regras dentro .htacess Ficheiro para facer sitemap o URL continúa traballar. este parafuso por riba da miña vBSEO?
    Último editado por myandy99; 12-08-11 en 00:51. Motivo: Unha pregunta sobre vBSEO e sitemap

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema