Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Fatar de erro despois da instalación

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2011

Arrow Fatar de erro despois da instalación

ola, eu desinstalar 2.4.4 libre

e instalado 4.x, configurado de acordo coa README

eu estou a recibir este erro, ao intentar acceder foro ou traducir en cms:

Warning: require_once ([camiño] / includes / vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php) [function.require-Once]: failed to open stream: Arquivo ou directorio [camiño] / includes / class_friendly_url.php (287): eval () ' d código na liña 4

Erro fatal: require_once () [function.require]: Failed Opening required '/ home2/muscleta/public_html/---muscle---/includes/vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php' (include_path ='.:/ usr/lib64/php: / usr / lib / php ') in / home2/muscleta/public_html/---muscle---/includes/class_friendly_url.php (287): eval ()' d código na liña 4
    Último editado por vforum; 19-07-11 en 21:31.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, asegúrese de que vostede cargou todo o paquete vBET forma contido esixido para o seu foro. Parece que perda o arquivo. Por favor, asegúrese de que vostede enviou ficheiro / Includes / vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php. Se fai iso por favor me PM Acceso detalles para Admin CP e FTP - Vou comprobar o que está pasando alí.
    Último editado por vBET; 19-07-11 en 17:45.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Como describiu na AM a cuestión está desaparecido - foi culpa súa cliente FTP que cambiaron nomes de arquivos en minúscula. Entón, eu estou pechando este fío. En caso de outras cuestións por favor cree unha thread por unha cuestión

Tags para este tema