Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: 2 novas

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default 2 novas

i requist estes recursos tow

primeiro:
    cando eu ver a bandeira da páxina para a tradución, a súa url aínda non relacionada coa url traducido así despois do clic no URL da páxina será redirixido a url traducido

está aí fóra para facer esa url traducidos a cada idioma usando ajax ou simplemente usar unha consulta máis para facelo conectado co url na súa lingua

segundo:
    traducir texto en ajax controlpanel que o usuario poida usalo para traducir un texto tan novo servizo como:
    Traduce Google
    pero só para texto e ducuments como arquivos de palabras Microsoft e arquivos de texto e os arquivos soportados

se tamén dar a habilidade do usuario para subir arquivos primeiro e logo pedir para traducir, el ha dar o resultado será aínda maior
    pola maneira como teño servizo de carga de ficheiros personalizados e tenda para os meus usuarios
    el ten esa características:
    1. cada usuario pode subir calquera arquivo que permisos no Panel de Control de admin
    2.depend en grupos de usuarios: o que pode o servidor do usuario, e cantos arquivos
    3. ninguén pode ver os outros arquivos, excepto o usuario dea permiso para o usuario / visitante a través do envío de correo electrónico co código que o usuario outro debe escribilas para downolad o ficheiro, e este código utilizado unha soa vez
    4.it filesystem usar tamén con capacidade de estar por riba public_html para ser máis seguro
    algunhas outras características
    este sistema funciona, pero con erros pequenos, foi traballar perfectamente en 3,7

se usa este sistema para habilitar documento de soporte para traducir polo google
    así o usuario ten a opción de traducir estas a usar google traducir servizo
    só por un click

será grande suma tamén e podo facer este producto - que eu usei para o meu sitio e eu teño todos os dereitos, porque é un traballo personalizado con este recurso a ser só para min "códigos e traballo" - para o seu traballo e sitio e u pode usalo para engadir máis recursos e vendelo eu vou darlle os permisos, sen dúbida,
    se frefer para discutir o asunto privado con i me entender que

grazas

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi

Grazas polos seus pedidos. Sobre os:

1. Isto faise por motivos de rendemento. Se alguén está mirando na páxina no seu idioma é moi raro para cambiar linguas. E redirección é feito con 301 bots tan felices con aqueles. Tamén en 3.3.0 (non lanzado aínda) xa dividir táboas de caché por idioma, polo que sería moitas consultas ou táboa de memoria adicional táboa por títulos só serán necesarios. Imos considerar esta idea. Non prometo, pero despois de que fixemos o que fai falta para 3.3.0 e proba-lo, podemos comprobar como impacto para o desempeño que terá. Tamén vale lembrar que as redireccións pasa o tempo, mesmo en vBulletin sen mods - mira o que pasa cando ir ao novo posto.

2. CHOS Google non permite almacenar traducións a máis de 15 días, así que eses arquivos deben ser eliminados despois de 2 semanas. Eu non estou seguro de que é o comportamento que prefire, pero imos sempre fixo o noso mellor para caber CHOS de Google, na medida do posible.

Tags para este tema