Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: vBET delete - erro exploración 100,000

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2010

Default vBET delete - erro exploración 100,000

Eu usei un ano por un curto período de tempo vBET3. O meu enderezo web é: MUHAKEME.NET Forumu. Desde un ano eu recibín "erros de seguimento" de Google. Meu muhakeme.net ten rastrexar erros en máis de cen mil páxinas porque URL do produto vBET. Teño puntos negativos de Google e pena agora. Eu tamén escribín para o apoio google e eles dixeron que por mor das miles de "erro exploración" en máis de 100 páxinas podería isto acontecer.

Eu apaguei o produto do meu FTP. Ás veces eu ollo "Quen está en liña" e vexo que Google está a buscar o meu vello páxinas traducidas.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Hi, vexo a vosa licenza é caducada tan supoño utilizabas vello vBET versión. Compracer nota que vBET3.x Ha de feito 0 (cero) bechos abertos

Tan se queres utilizar vBET sen asuntos é sempre xeito mellor para utilizar versión máis tardía que corrixiu bechos vellos Pode renovar a súa licenza e obter versión. Teña en conta que renovar custa só 30 dólares. Pode renovar na súa sección de descarga.

Teña en conta tamén para o futuro - nós proporcionar-lle soporte gratuíto. Entón, mellor idea é escribir cando teña calquera problema, en vez de tomar accións propias, que fixo outra cuestións.

Sobre o problema real - Google buscar páxinas de idade. Por favor, basta engadir regra axeitada que pode redireccionar desas solicitudes para a súa páxina principal do foro. Google vai deixar de ollar despois dun tempo (vai dicirlle que as páxinas son movidas).

Deixa-nos exemplos dos seus lazos existentes non - imos escribir regra axeitada
    Último editado por vBET; 18-07-11 en 11:58.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ningunha resposta - considerado o apoio non é obrigatorio. Por favor, escriba aquí caso aínda que de apoio neste caso.

Tags para este tema