Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 21

Thread: ¿Como configurar un botón para editor bbcode produto?

Membro
    Rexistrado
    Xuño 2011

Default ¿Como configurar un botón para editor bbcode produto?

Eu vivo nunha rexión que comparte bilingüe español e catalán como linguas.

Español defínese como o idioma por defecto foro, pero moitos usuarios poden contextualmente cambio do español para o catalán, dependendo de cal fío / foros está a visitar.

Moitos usuarios se beneficiarían dun botón editor post que só ía introducir bbcode produto Catalan nas mensaxes desexadas.

[Lang = ca] .... [/ Lang]

Intento de agregar este botón coa man pero o texto só é inserida na mensaxe (BBcode) e non executados como mando produto.

Existe unha solución sinxela para iso?

Último editado por forosmb; 16-07-11 en 14:56.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Hai posibles solucións simples para o problema que ten:
    1. Chame detección automática de idioma (opcións vBET en Admin CP) - os usuarios han só escribir unha mensaxe e vBET será opaca en lang BBCode automaticamente
    2. Forzar os usuarios a configurar o idioma por defecto (tamén opción en vBET) - cando o usuario ten idioma por defecto definido o seu outro foro que a linguaxe, entón vBET automaticamente engadir a opción editor BBCode (non como botón, pero como o botón de radio - wrap en linguaxe ou non) - podes ver como funciona mesmo no noso foro - pode definir o idioma por defecto a ser diferente do inglés (use Usuario CP).

Por favor, diga que precisa de máis axuda?

Rexistrado
    Outubro 2009

Ningunha resposta - considerado resolto. Se non, por favor escriba aquí

Membro
    Rexistrado
    Xuño 2011

Grazas por contestar.

Ningunha desas solucións adaptarse 100% ás miñas necesidades aínda.

Non quere forzar os meus usuarios para escoller a lingua de perfil, como a maioría deles cambiar o idioma entre temas ou temas.

Ademais, google auto detectar a linguaxe non encaixa tanto. El só se aplica ás mensaxes marcadas como [lang] e coa maioría dos usuarios sen a linguaxe perfil asignado, deste xeito non é funcional.

Eu teño outra pregunta relevante, o que é que a linguaxe xa é seleccionado no perfil que pode ser revertida para "non seleccionados". Insisto meus usuarios non ten un uso da linguaxe fixo ou perfil (que é un contexto real bilingüe) e despois as probas de configuración eles ven un asignation fixa que pode reverter. Nós necesitariamos dunha corrección para iso.

A miña suxestión de botón lingua tag en editor é máis flexible e ofrece functionlity máis "on demand" para os usuarios do meu punto de vista.

Tamén debe ser consciente de que a adición de grupos de usuarios secundarios a forma que o seu produto non afecta moi comunmente grupo de usuarios de configuración álbums. "0" estándar para o tamaño da imaxe albums significa tamaño ilimitado e overides calquera defecto outro álbum posible grupo de usuarios. Forma parte da mecánica vBulletin grupos de usuarios, pero que sería mellor para crear grupos de usuarios con algunha nova linguaxe fixa permiso álbum non infinita tamaño.

Grazas polo voso apoio.

Rexistrado
    Outubro 2009

Google detección automática funciona só para as mensaxes que non son marcados como [lang] (non é necesario comprobar que el xa está definido). El é aplicado para definir [lang] á mensaxe de usuario automaticamente e funciona para todos os usuarios, non importa que eles crearon a súa lingua estándar ou non. Vostede entendeu mal como funciona. Se pensas que funciona mal ningún foro a súa - por favor, novo segmento aberto para nova edición.

Por favor, abra novos temas para o seu novas cuestións - o que pode permitir-nos Mange os seus problemas por separado e manter un histórico de problema limpo. Non somos capaces de xestionar moitas cuestións nunha lista de correo. Entón, por favor, abra novos temas para o grupo de usuarios cuestión e detectar automaticamente se pensa que está a traballar mal no seu foro.

Ten en conta que a adición de botón para a linguaxe BBCode ten algúns problemas. Realmente quere facer o usuario cada vez que premer no botón e selecciona unha das 53 linguas, encontrándose o primeiro, por suposto, tales longa lista. Ten en conta que a solución actual non emiten tales cea. E está feito de propósito para evitar a emisión. Tamén como "on demand" función non ten fin en todo. Que vai escribir as súas mensaxes en idiomas distintos? Cada mensaxe en idioma distinto e cada vez que seleccionar en que a mensaxe que é? ... Sempre se alguén quere que é mellor usar a detección automática para este usuario forza que para selecciona-lo el mesmo.

Non quere forza-lo do usuario para definir o idioma por defecto, pero quere forza-lo a facelo cada vez que el escribe mensaxe? ... Ademais, non ten que facer o seu usuario para definir lingua estándar - por favor, use detección automática de idioma. É designado para estes casos e funciona OK. Vostede entendeu mal como funciona.

Idioma por defecto do usuario non é estándar usar unha linguaxe vBulletin. Non ten influencia en nada, pero editores. Por que quere para eliminar iso?

Membro
    Rexistrado
    Xuño 2011

Eu non teño de botóns para 53 idiomas, só por un un non implícito.
    E eu non forzaría usuario en calquera cousa. No peor caso, eu podería me editar e engadir etiquetas cun simple clic, agora inaccesible.

Vou abrir rosca na cuestión de tradución automática como de feito non funciona ok no meu foro.

Rexistrado
    Outubro 2009

Entón se quere só para un idioma, por favor, teña en conta que vBET engade automaticamente algo así. Se o usuario ten escollido a súa lingua estándar e é outro que a linguaxe estándar do foro, polo vBET engadirá a cada opción de editor que permitirá a mensaxe de usuario automaticamente opaca en lang BBCode. Non é botón, pero o botón de radio - permitindo conectar (é definida por defecto) ou desactivala. Podes ver como funciona no noso foro, definindo o idioma por defecto para alén do inglés.

Cando se usa, polo editor envía datos adicionais para o servidor. É parámetro nomeado vbet_postInLanguage eo seu valor é o código de linguaxe que debe ser incluído no lang BBCode. Entón, se quere establecer o seu propio botón, entón podes enviar de forma editor estes datos cando o botón está definido, ou pode definir o botón coa lóxica do lado do cliente (Java Script), que pode implicar / desembrulhar no editor cando o botón é set / unset. Parece ser trad só definir o valor / unset para ocultos vbet_postInLanguage campo (que pode engadir o botón).
    Non esixe ningún Scripts Java en todos, o botón será campo checkbox (en vez de unha oculta o valor é definido polo botón). Esta parece ser o xeito máis doado - vBET cando recibe este conxunto de parámetros vai coidar de embrulho mensaxe no lang BBCode do lado do servidor

Eu irei para o seu novos temas para apoiar o seu outras cuestións. Precisa máis axuda con este?

Membro
    Rexistrado
    Xuño 2011

Grazas polo voso apoio. Eu non podo ver a radio opción de idioma botón na miña versión 3.7.3 forum.I vou tentar activar tratar isso.nós de calquera xeito unha situación complexa. A maioría dos usuarios bilingüe non quere ver calquera post traducido entre ambos languages.But coñecido necesitamos marcar dalgunha forma posts catalán para ofrecer traducións para algúns conjuction users.In só español altofalantes de detección automática, teriamos un beneficio para opción de flag "cero" que evitaría calquera translltion o xeito user.That tanto catalán e español posts debería aparecer en versións orixinais, e único estranxeiro e non lectores bilingües esixe activación tradución da forum.I apreciate seu produto e eu creo que é un gran traballo. Admito que as nosas necesidades son moi peculiar, pero queremos que os usuarios sexan realmente cómodo con configuración de idioma do sitio.

Membro
    Rexistrado
    Xuño 2011

Eu vexo avances de liña son perdidos cando a edición temas neste foro.

Rexistrado
    Outubro 2009

Se queres ter o sinalizador 0, a continuación, utilice notranslate BBCode non vai ser traducido AT ALL - non significa calquera lingua. Por favor, considere que é o que realmente quere - apoiarse tamén outras linguaxes (non só aqueles 2), a continuación, mensaxes moi non será traducida.

Iso é exemplo de uso BBCode notranslate: This will not be translated at all

Tamén a tradución para os usuarios bilingüe non debe ser un problema - vostede incluíu mensaxe orixinal.

Se wan por exemplo mensaxes en catalán non traducido na linguaxe X (pero para outros traducido) entón terá que:
    1. ten aquelas mensaxes marcadas como Catalán
    2. modificar o código para xestionar vBET BBCode engadindo condición que pode voltar o texto orixinal para este par de tradución.

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema