Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 3 FirstPrimeiro 123 PasadoLast
Resultados 11 para 20 de 21

Thread: vBGallery problemas de integración.

  1. #11
    Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    257

    Default

    Antes de tentar a segunda opción, fico con iso agora:

    Aviso: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Arquivo ou directorio / Home / windows / public_html / Galería / vbenterprisetranslator_front_controller.php en liña 35

    Aviso: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Arquivo ou directorio / Home / windows / public_html / Galería / vbenterprisetranslator_front_controller.php en liña 35

    Aviso: Include () [function.include]: 'DirnameVBET_FORUMDIR / index.php' Fallou de apertura para a inclusión (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') en / Home / windows / public_html / Galería / vbenterprisetranslator_front_controller.php en liña 35

  2. #12
    Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    257

    Default

    Aceptar ... bla ... desculpe .... mal de novo. Eu agora substituído dirname (__FILE__) para VBET_FORUMDIR, pero agora fico con esta:

    Aviso: Require (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: Arquivo ou directorio /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php en liña 30

    Aviso: Require (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: Arquivo ou directorio /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php en liña 30

    Erro moi grave: Require () [function.require]: Fallo de apertura necesario ". / Includes / class_bootstrap.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php') en /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php en liña 30

  3. #13
    Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    257

    Default

    OK, entón vou ter que esperar outro día.

  4. #14
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Vou comprobar o que ten aí agora.

  5. #15
    Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    257

    Default

    OK, grazas!

  6. #16
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Eu verifiquei directorio php real por getcwd execución () eo resultado é: / Home / windows / public_html / galeria
    Intento usar chdir (VBET_FORUMDIR); no front controller, pero produce outras cuestións.

    Como escribín que está a usar agora non soportado xeito redireccións. Eu gasto moito tempo e non atopar ningunha solución. Se quere nos a traballar máis sobre iso por favor compre servizo de integración. Ou só usar só .htaccess no canto de vBSEO redireccións internos.

  7. #17
    Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    257

    Default

    O xeito de integrar iso con vBSEO é a mellor maneira posible. E agora me diga que non soportan "o" é unha forma pouco razoable IMHO.
    Este mod funciona 100% correcto en vBulletin con vBSEO. Pero porque hai algo malo vbet para traballar con el non vai apoia-lo? OK .... grazas Michal.

  8. #18
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Teña en conta que é tradutor vBET vBulletin. Nós garante que vBulletin será traducido. Tamén facemos o noso mellor para apoiar outros mods que están a xerar o seu propio contido, pero rompe arquitectura vBulletin.

    É por iso que creamos controlador frontal que permite traducir páxinas xeradas por mods que rompe arquitectura vBulletin e non use gancho global_complete. E nós realizamos forma xenérica para soportar a maioría de tales extensións. Aínda non estamos en condicións de garantir que non cada un sabe por nós, ou mesmo non existindo aínda mod que está escrito de xeito pobre e rompe arquitectura vBulletin vai traballar co procedemento estándar de integración - especialmente cando ten no seu propio foro visión non estándar (. htaccess), porque a forca para integrar con vBSEO. Entón, si - é o que escribín para ti antes e iso é verdade tamén hoxe: neste momento non apoiamos o caso cando mod rompe arquitectura vBulletin e non usar gancho global_complete, use o seu propio directorio e en vez de htaccess son usados vBSEO. regras de redirección.

    Como escribín antes - Eu, persoalmente, estaba a traballar nel no seu foro, esperando que é pequeno problema, pero non é. É caso grande, entón se quere connosco para integrala lo para ti - por favor, comprar o servizo de integración. Tamén pode simplemente se librar de redireccións vBSEO interna e usar htaccess -. Nese caso xa teña instrucións libre como integrar.

    E a razón non é soportado aínda é moi doado - ninguén necesitaba isto antes ... Por favor - nós coñecemos e vostede sabe que son útiles, aínda noso soporte gratuíto non inclúen pasar días no servidor de alguén cando non é vBET erro, só o seu problema de configuración con mod que non é totalmente compatible co vBulletin e, adicionalmente, xa é analizado por outro mod ... eu estaba alí eu gastar máis horas sen sequera tentar cobrar, porque era posibilidade de que el é vBET erro. Agora ben, sabemos que non é. Iso non é problema vBET - este é o seu problema de configuración que neste momento non teñen solución de integración xa descrito, pero tamén se pode integrar facilmente se librar de redireccións internos vbseo e utilizar regras htaccess limpas. Se quere nos a integrala lo no seu servidor con regras de redirección vbseo interna - entón está pedindo para o servizo de integración, que custa US $ 30 e pode compra-lo aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

    Apoiamos totalmente libre de noso foro, dando consellos e respostas. Aínda así, se os nosos clientes queren que fagamos o traballo - Tamén temos ofrecer para eles - é a integración / instalación / actualización de servizo

  9. #19
    Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    257

    Default

    Eu entendo. Quero tamén agradecer-lle polo seu tempo e esforzo despendido sobre este asunto. Teño agora está desactivado vbgallery como está a revelar-se demasiado dun hassle co novo VB 4.1.5 tamén.

  10. #20
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Neste momento vBET non foi probado con vBulletin 4.1.5 porque é considerada inestable e non é soportado aínda.

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •