Ola, estou interesado en mercar vBET. Só estou familiarizado con phpBB e non realmente ter vBulletin aínda. A única razón que eu ía mercar vBulletin é para vBET. Non hai algo así para outros foros están aí?
O meu interese en vBET é porque quero os meus artigos en inglés para ser traducida en moitas linguas e para os cargos traducidos para ser permanente. Este é o meu entender que é tan bo que vBET en comparación. Estou seguro?
A miña maior preocupación é a cuestión de saber se o foro (e as linguas) serán indexadas por Google e outros buscadores. Eu non son un experto en todo isto, pero lin que o seu programa foro parece facer viola algunhas das normas google e, polo tanto, pode haber efectos prexudiciais a longo prazo. É iso mesmo?
Ademais, se eu queira mercar vBET, pensas que un novato así como eu que non ten realmente utilizado vBulletin (só phpBB) e non sei moito de programación sería capaz de obter un vBulletin simples + vBET instalado e funcionando? Eu vexo tantas cuestións técnicas que eu non quero ter que afrontar - se teño que resolver-los, podo moi ben saír desde o principio, porque sei que non será capaz de facelo.
Ademais, eu teño para obter vBSEO?
Grazas.