Grazas Michal,

Eu aprecio as súas respostas. Realmente quero mercar este e usalo, pero eu teño algunhas preguntas respondidas e algunhas garantías, porque eu vou ser gastos co software vBulletin e tamén vBET. Se non vai ben por unha razón ou outra, vai ser unha perda de US $ 300 para min!

1) Non sei exactamente como funciona o caché. Estou seguro en dicir que cada vez que un post está escrito nunha linguaxe, é traducido a outros idiomas e almacenados en memoria no meu servidor por 15 días. O que pasa despois diso? A tradución é borrado e despois retraduzido novo por máis 15 días?

Durante todo ese tempo, os meus resultados en todas as linguas ser Procura por Google para sempre? Será que estas creación de caché e limpeza de caché afecta o meu contido sexa indexado por Google?

2) Podo limitar o número de traducións que quero vBet de traducir a? Estou asumindo que canto máis a tradución, máis a carga sobre o servidor?

3) ¿Podo usar unha hospedaxe normal, compartido polo servidor? Sería unha hospedaxe compartida normais ser Aceptar ou non vBet esixir recursos adicionais (VPS) para o programa funcione?

Grazas pola túa axuda!