Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Tempo medio para recepción do produto Tras Purhase?

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Default Tempo medio para recepción do produto Tras Purhase?

Oi Canto tempo normalmente leva a recibir este produto? Compras o meu a través da Western Union 4 días e aínda estou á espera de acceso á súa páxina de descarga para baixar o produto. Estou moi animado con este producto e quere poñelas para uso o máis axiña posible. Esta é unha modificación must-have a todos os foros.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Tempo medio: Instantánea

Todos os pagamentos feitos por Paypal ten licenza aplicada inmediatamente (automaticamente).

Por favor, ten en conta que pagou pola Western Union e envíanos detalles de pago mal. Envía un correctas na fin de semana así que este é o primeiro día en que poidamos confirmar o seu pago no banco. Neste momento nos atopamos con algúns problemas con un dos nosos foros (forum.simple-nlp.pl). Iremos comprobar o seu pago no banco despois de tratar con estas cuestións. Esperamos ser capaces de facelo hoxe. A súa licenza aplicarase despois do pagamento será confirmado.

Isto é claramente descrita na páxina de pagamento:
    Tamén aceptamos pagamentos feitos por Western Union ...

Ten en conta que crearemos licenza para ti despois de que conseguir o diñeiro, así que o pago por PayPal permítelle obter a súa licenza inmediata.
    Isto non é pregunta pre-venda, porque é o pago que xa está feito. Eu mover este fío para sección de solución.

PS.
    Realmente sinto moito que ten que esperar. Espero que poidamos resolver o problema rápida e comprobar o seu pago no banco hoxe
    Último editado por vBET; 27-06-11 en 13:42.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

My bad ....

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Sen problemas. Non alza para facelo onte por mor de que falla no servidor, pero hoxe estaba no banco e tivo a súa transferencia Western Union. A súa licenza xa está creado Tamén como escusas para o seu tempo de espera dámoslle o servizo de instalación gratuita, que normalmente custa 30 dólares Só por favor PM me os seus datos de acceso.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Thumbs up

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Sen problemas. Non alza para facelo onte por mor de que falla no servidor, pero hoxe estaba no banco e tivo a súa transferencia Western Union. A súa licenza xa está creado Tamén como escusas para o seu tempo de espera dámoslle o servizo de instalación gratuita, que normalmente custa 30 dólares Só por favor PM me os seus datos de acceso.
    Wow moitas grazas seu awesome!

Tags para este tema