Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Título non traducido en forumhome

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Título non traducido en forumhome

Ola todo, teño notado que en forumhome o título de temas non son traducidos (se ollar agora Axuda de Microsoft Office - Microsoft Office Conversa - Programación VBA Excel - Programación de acceso desprácese ata o foro Introducións vai ver que comeza "Hola ...." en forumdisplay mostra como "Ola ...." o que é bo) é un erro ou ten i mssed algo cando actualizar ou vbseo ou. htaccess?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Como eu vexo os seus títulos son traducidos. Sobre este tamén cambia URL entre as traducións. Vexo que na súa páxina principal foro e no sub-foro que amosa o título pouco diferente - eu supoño que é porque o título na casa foro son cortadas. Será que este título é envolto en bbcode langtitle? (Pode comprobar-lo, indo a edición avanzada.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Como eu vexo os seus títulos son traducidos. Sobre este tamén cambia URL entre as traducións. Vexo que na súa páxina principal foro e no sub-foro que amosa o título pouco diferente - eu supoño que é porque o título na casa foro son cortadas. Será que este título é envolto en bbcode langtitle? (Pode comprobar-lo, indo a edición avanzada.
    Si, se eu ver o post en modo avanzado de edición que ten esta [langtitle = es] Hola a todos [/ langtitle], como podes ver que non é un título longo, entón eu non sei por que hai que truncado e logo ver non traducidas ?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Vou tentar reproducir-lo no meu foro de proba

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ok ansiosos para escoitar de ti

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Simon Lloyd View Post
    Si, se eu ver o post en modo avanzado de edición que ten esta OLA PARA TODOS, como podes ver que non é un título longo, entón eu non sei por que hai que truncado e logo ver sen tradución?
    Ok - así como eu velo agora, non hai ningún problema. É título longo, incluíndo o código BBCode. Entón tes que truncado por vBulletin (como podes ver que ten puntos alí, entón foi truncado). vBET posúe un código especial que atopa títulos con langtitle corte - tal atopado, entón finais de langtitle BBCode se engade eo título é traducido. É por iso que cando está na páxina de velo como debería ser - nada foi cortado polo título enteiro foi traducido. E cando vostede está na páxina principal do foro vendo-a como última mensaxe, entón é cortado por vBulletin, vBET manipula-lo e se traduce título de corte - que é porque ten outros resultados tradución (outra cousa foi traducido). Está todo ben.

E como eu me lembro é traducido no seu foro. Eu estaba alí e vin isto - o importante era que os resultados de tradución outra foi en foro páxina principal e unha sesión sub-páxina.

Se queres evitar o título de ser cortada por vBulletin, polo que debes ir ao seu Admin CP e configurar parámetros vBulletin responsable desta (Máximo Título Visualizada última Tema Personaxes).

Por favor, diga que axuda e precisa de axuda futuro aquí
    Último editado por vBET; 29-06-11 en 18:06.

Tags para este tema