Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123
Resultados 21 para 24 de 24

Thread: VB 4.1.4 e 4.2.3 vbet - Mess

  1. #21
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011
    Posts
    138

    Default

    Entón nunca viu ningún problema de estilo para alén dun pequeno erro (....texto traducido en ajax editor (como eu describín antes que xa está resolto en 4.4.0, pero esquema é OK - problemas css.)? Creo que difícil de crer. Eu os vin no Chrome, Opera, Safari, IE e FF. Eu mirei para iso por horas antes de iniciar a discusión.

    Non dixo se fose capaz de reproducir os síntomas que eu describín. Será que seguir os meus pasos no pos 19?
    Último editado por norku; 16-06-11 en 23:56.

  2. #22
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011
    Posts
    138

    Thumbs up

    Teño que ir agora, pero todo parece estar funcionando de novo. Vou seguir a situación co caché co día de mañá (hoxe).

    Moitas grazas polo tempo que dedicou a este este apoio noite M. Excelente como de costume e moi apreciado!
    Último editado por norku; 17-06-11 en 00:02.

  3. #23
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por norku View Post
    Entón nunca viu ningún problema de estilo para alén dun pequeno erro (....texto traducido en ajax editor (como eu describín antes que xa está resolto en 4.4.0, pero esquema é OK - problemas css.)? Creo que difícil de crer. Eu os vin no Chrome, Opera, Safari, IE e FF. Eu mirei para iso por horas antes de iniciar a discusión.

    Non dixo se fose capaz de reproducir os síntomas que eu describín. Será que seguir os meus pasos no pos 19?
    .
    Non é difícil crer en todo - foi o suficiente para que eu fun a discusión que xa estaba gardada (e eu creo que foi problema con caché dobres). Así, deste xeito, vin todo como quere que sexa.

    Honesta - o que eu tería a finalidade de facer o meu traballo 10 veces máis ... A axuda é libre - o meu traballo está aquí para resolver problemas o máis rápido posible. Ninguén me pagou para facer ti 10 veces máis É sinxelo - eu non vin ningún problema. Por favor, tome isto como feito.

  4. #24
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por norku View Post
    Teño que ir agora, pero todo parece estar funcionando de novo. Vou seguir a situación co caché co día de mañá (hoxe).

    Moitas grazas polo tempo que dedicou a este este apoio noite M. Excelente como de costume e moi apreciado!
    Grande - eu asumo que o caché de limpeza resolveu o problema. Non sei porque caché foi roto. Se isto acontecer de novo, entón imos comprobar por que iso podería acontecer - agora imos só supoñer que foi roto antes de actualizar a 4.3.0.

    Non tes que controlar cache todo o tempo. vBET 4.3.0 ter que non cache resultados que foron con erro desde Google. Mesmo se sucede, entón máis probabelmente os usuarios anotarano a ti e nós manexarán isto. Naturalmente é sabio de comprobalo unha vez ou dúas veces en resumo tempo

    Polo momento este asunto considerado resolto. Se isto acontecer de novo por favor, escriba aquí e imos reabrir.

    Tamén compracer actualizar a vBET 4.4.0 se queres evitar 3 asuntos con vBulletin 4.1.4 novo ckeditor (todo describiu dentro vBET 4.4.0 notas de lanzamento). vBET 4.3.0 foi liberado antes de vBulletin 4.1.4 e non é plenamente compatíbel con editor novo. vBET 4.4.0 é (cando sabemos neste momento )

Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •