Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 24

Thread: VB 4.1.4 e 4.2.3 vbet - Mess

  1. #1
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011
    Posts
    138

    Default VB 4.1.4 e 4.2.3 vbet - Mess

    Acaba de actualizar a 4.3.0 Vbet e teñen moitos problemas con 'a resposta ao tema' a páxina editor, "editar post ',' go avanzado" cando se cambia a calquera nivel foro outra lingua. A páxina é confuso e non parece haber inglés e outra lingua mesturados do rato.

    Intento subir un anexo para que o problema se pode ver aquí, mais non, non importa o que fago.
    Último editado por norku; 15-06-11 en 15:50.

  2. #2
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011
    Posts
    138

    Default

    Moi raro. Isto só parece ocorrer na miña conta admin. Eu proba un par de contas alias e eles están ben ....

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Eu verifiquei lo usando os datos da conta que PM e podo atopar ningún problema. Por favor, describa exactamente paso a paso como reproducir-lo no seu foro.

  4. #4
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011
    Posts
    138

    Default

    Si, o problema parece afectar só as contas admin. Verifique o seu AM

    Grazas

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Revisada de novo e atopou só unha cuestión - cando estou na páxina traducida e ter algunha resposta rápida, así que despois de ir ao avanzado vexo o contido traducido. Podemos reproducir-lo no noso foro así que imos tomar coidado con iso.

    Aínda non encontrei problema co 'post edit' ou 'a resposta ao tema'. Por favor, dar instrucións exactas como reproducir-lo - paso a paso, a partir de conta, desde o que URL.

    PS.
    Por favor, limpe mensaxes do noso proba de / forum/f6/sidecap-good-bad-5103 /

  6. #6
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011
    Posts
    138

    Default

    Grazas Michal.

    Vou dar pasos precisos sobre a reproducir en un par de minutos

  7. #7
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011
    Posts
    138

    Default

    Se entrar usando a conta de administrador Dummy que enviei e, a continuación, faga o seguinte podes ver o que quero dicir:

    1.
    abrir calquera tema
    prema en "responder a thread 'e despois' go avanzado" - o css está ben.

    2.
    Cambiar o idioma para calquera outro idioma premendo nas bandeiras baixo da navbar
    abrir calquera tema
    prema en "responder a thread 'e despois' go avanzado" - o css é confuso (especialmente baixo a caixa de CKEditor)
    Último editado por norku; 15-06-11 en 17:26.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Eu non vexo iso. Pero non deu instrucións exactas. Cal é o segmento que está a responder - pode a materia. Non dixo para que idioma que debo cambiar. Exacta significa exacta - non hai espazo para a palabra "calquera". Poida que teña algún problema con resultados de tradución incorrecta do caché ou algo así. Así que non vou ver o que ve estar noutra fío e outra lingua.

  9. #9
    Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011
    Posts
    138

    Default

    Eu foi exacto

    isto ocorre só en contas de administrador

    isto ocorre en todos os temas

    acontece con independencia do idioma que marcou na súa usercp

    isto ocorre independentemente de cal bandeira premer na parte inferior da navbar

    Eu vexo o mesmo problema se eu entrar usando a conta ficticia que lle dei. Eu configurar o para polaco para que non vai ver ningún problema ata que prema nun dos pavillóns (e non a bandeira polaco obviamente) baixo a navbar e despois ver dun tema, preme sobre a resposta, entón vai en avanzado.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por norku View Post
    Eu foi exacto
    ...
    isto ocorre independentemente de cal bandeira premer na parte inferior da navbar

    Eu configurar o para polaco para que non vai ver ningún problema ata que prema nun dos pavillóns (e non a bandeira polaco obviamente)
    E que é a cousa - Eu estaba comprobando polaco Como ve - nada é evidente ... Sobre todo cando escribe no mesmo posto que isto ocorre para todas as traducións e, obviamente, non para a tradución polaca

    Eu teño 3, á noite, agora, así que vou comprobar de novo máis tarde. Espero que sexa Aceptar para ti

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •