Eu só quero saber se vBET funciona ben co novo CKEditor no VB 4.1.4?
Grazas.
Eu só quero saber se vBET funciona ben co novo CKEditor no VB 4.1.4?
Grazas.
CKEditor? É un complemento ou funcionalidade en vBET 4.1.4?
É completamente novo editor.
https://www.vbulletin.com/forum/entr...ed-by-CKEditor
Non pode confirmar neste momento. Quizais algúns dos nosos usuarios confirmar. Iremos comprobar e confirmar esta semana.
Podo confirmar que en vBulettin 4.1.4 vBET engade opción de idioma (para usuarios con idioma por defecto distinta da lingua do foro) para baleiro sanitario editores:
- Resposta rápida Tema
- Resposta completa Tema
- Un novo fío
- Mensaxe de visitantes rápida de usuario
- Mensaxe de visitantes detalladas Usuario
- Mensaxe privada
- Resposta Rápida para mensaxe privada
- Responder Avanzado para mensaxe privada
- Conversa en grupo New
- Responder rápida discusión Grupo
- Responder Conversa Advanced Group
- Comentario Imaxe Rápida Grupo
- Comentario Imaxe Advanced Group
- Comentario Imaxe Rápida Album
- Comentario Imaxe Avanzada Album
- Post New Blog
- Comentario Blog rápido
- Comentario Blog avanzada
- Comentar Artigo CMS (non opaca)
- CMS artigo (non opaca)
Se eu perder algo por favor me aviso e eu vou comprobar.
Ten en conta que algúns teñen presentado opcións opaca, pero non opaco lang no bbcode. Polo que me lembro foi recuado para non opaco para artigos CMS (este artigos non son escritos por calquera persoa, aínda que opaco ou non exhibir opción para opaco), pero debe ser comentario. Imos comprobar iso.
Tamén cambiar entre resposta rápida a detallada é OK. Visualización de mensaxes tamén funciona ben. Eses 2 foi probado en editores de discusión.
Tamén atopou un erro vBulletin para blog: Entrar Obrigatorio - vBulletin Jira
Grazas Michal! O que é bo saber.
Último editado por vBET; 14-06-11 en 14:00. Motivo: corrección bbcode
Sobre os dous editores que mostra opción opaca, pero non opaco:
1. CMS artigo: Eu verifiquei algunhas notas e iso é como debería ser. Opaco non funciona aquí, porque os artigos son escritos en linguaxe estándar do foro (que non é contido, que poden ser engadidos por calquera persoa). E non fixo ningunha condición adicional para non mostrar a opción opaco para cuestións de rendemento - grupo de persoas que escriben artigos CMS é limitado e eses son falantes nativos así que ten idioma por defecto mesmo foro e non vai ver as opcións opaco. Polo tanto, este permanece como está.
2. CMS Comentar un artigo: Debe opaco e estará o próximo lanzamento. Extensión para crear novos gancho: solución rápida vbcms_article_populate_end, para vBET produto, con nome Xestionar a linguaxe estándar para comentarios artigo CMS eo código:
PHP Code:
if ($view->comment_block) {
$view->comment_block = str_replace('if (comment_postid > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
postvars += \'&vbet_postInLanguage=\' + document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').value;
}
if (comment_postid > 0)', $view->comment_block);
}
Último editado por vBET; 15-06-11 en 17:58.
Novo problema co 4.1.4 editor - cando a comprobación post visualización e vai avanzado na páxina traducida, a continuación, o contido da mensaxe traducida - non debería ser. Estamos a traballar niso agora, entón lanzamento será suspendido ata que decidimos nova edición.
Último editado por vBET; 15-06-11 en 17:57.
E un problema atopado e xa corrixido - redireccionar aconteceu para solicitudes ckeditor.php en páxinas traducidas. Non foi realmente un erro - todo estaba funcionando ben despois redireccionar, pero redireccionar era malo para o rendemento. Xa fixa-lo para as solicitudes de ckeditor.php xa inclúe linguaxe parámetro e non de redirección ao seguimento de tradución perdido é necesario Isto será incluído na próxima versión.