Dalem rade. Nieważne.
Último editado por jaryx; 07-12-09 en 23:34.
1 En temas recentes en vbadvanced escritos en Portugués en exposición, xunto coa bbcode Code: como fago para participar ¿Que facer parágrafo que isto é non aparecen? 2 Vostede escriba sobre o Portugués "Como façSobre PRA Participar " Sen Corpo da mesma cousa repetida. Aínda que o contido de todos os exhibe asi como Ambos traducidos e non, non hai canto Título "ç"Apareceu"FAA $". Despois da Mina Ediciones e corrección FAA $ enç Agora o tema aparece correctamente. O que está fóra de liña causando Este erro? ¿Como corrixir ISTO É?
como fago para participar
1 Deixa-me por favor conectar de onde eu poida velo. 2 Vostede é capaz de reproducir - é así que escribir un novo post co título deste tamén son arbustos? By the way, como será máis doado no futuro, para cada problema, escriba unha thread separada
anuncio. Vostede sabe unha ligazón anuncio. 2 Vostede sabe que a descrición Espérase
Podeślij a través do foro. Este é a única canle oficial a través do cal a axuda se entrega en vBET. A información enviadas a través doutras canles poden simplemente morrer, ou ser recibido desde outro ordenador e ser máis accesible para o noso equipo. Polo tanto sorki polo inconveniente, pero escriba-lo novo aquí
Hoxe no foro hai unha "flor" new: Code: htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html Calquera outra suxestión?
htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html
Si - ver o título dun segmento dentro dun langtitle - unha vez que non add (linguaxe de código). Pola maneira - por favor, abra novos temas para novas cuestións Isto axudará a xestionar mellor
Enviado Orixinariamente por vBET Si - ver o título do fío está dentro dun langtitle - como non engadir (código de idioma). A propósito - por favor, abra novos temas para novas emisións Isto axudará a xestionar mellor En realidade, eu creo que houbo esa marca. No corpo do suxeito, como ben. A cuestión agora é: Por que usuario ten idioma definido para o Reino Unido, aínda que o enderezo IP é Rosji.Czy rexistrarte no consello, el automaticamente seleccionado a súa lingua, sobre a base da lingua momento online Ah, e volveu o problema principal deste tema? , que está na páxina principal (vbcmps) é fixado no concerto para min, como: [Langtitle = ru] Запись É por iso que eu sigo este fío
Último editado por vBET; 11-10-11 en 00:42. Motivo: Corrección de código BBCode
Se non ten configurada mensaxes de detección automática de idioma, o sistema confía no usuario. vBET non define automaticamente o idioma durante rejestacji - o usuario escolle por si mesmo. vBET propón automaticamente (marcas bo día) a lingua en base ás configuracións do navegador, e non en base a IP. En canto a BB avanzada vBET hai actualmente ningún módulo integra con vB avanzada Dynamics langtitle e non será interpretado. vB CMPS simplemente non é aínda integrado e, polo tanto, non hai interpretada langtitle. Entón, iso esixe a integración. Se quere axudar a integración - por favor escriba pista integración sección. Deixe-me dar un exemplo de código a empregar para analizar langtitle - tes que usalo no lugar seguro. vBET co paso do tempo pode apoiar a moda máis popular. Actualmente, temos moito traballo que versją 3.3.0, que wyjdzei incluíndo tygdniu, entón o 4.0. Entón, imos integrar outros moda - vB CMPS foi relatada a integrar
Ok Grazas. Suxeitos a peche. ps. Non teño permiso para crear temas na integración ... entón eu escribín iso aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1085
Ver Tag Cloud
Regras do Foro