Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 17

Thread: Htaccess debe ser?

  1. #1
    Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2011
    Posts
    6

    Default Htaccess debe ser?

    Text automatically translated from: Turkish to: Galician
    Translated text
    Htaccess na instalación dun novo tipo de licenza que eu compras, pero non puido.
    Htaccess debe ser como axudar olurmusunuz.

    vBulletin 4.1.3
    vBSEO 3.6.0
    vBET 423

    De acordo co consenso SEO URL para crear unha ligazón (ou sexa, '/ en / address ")

    Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On
    
    # Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /
    
    
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Paxaro non podería ONUDI ten que cambiar a url de acordo coa linguaxe s
    Original text
    Último editado por vBET; 30-05-11 en 10:03. Motivo: corrección bbcode

  2. #2
    Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2011
    Posts
    6

    Default

    Text automatically translated from: Turkish to: Galician
    Translated text
    htaccess, que sabe ser un foro para eses recursos aínda?
    Original text
    Último editado por vBET; 30-05-11 en 10:05. Motivo: corrección bbcode

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Oi Aquí vai atopar todos os hits como apoiar as conexións SEO:
    Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1539

    Por favor, diga non axudou. Se ten calquera outras preguntas sobre este asunto - por favor, é só solicitar

  4. #4
    vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    1,000

    Default

    usa vBSEO, por favor, use este:

    Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On
    
    # Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /
    
    
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    
    #************************************************************************--
    #RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    
    
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    En segundo lugar, se gostaríache integrar vBET e vBSEO - instrucións de integración lida desde readme.html arquivo de non-subir do cartafol.

  5. #5
    Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2011
    Posts
    6

    Default

    Text automatically translated from: Turkish to: Galician
    Translated text
    Original text

  6. #6
    vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    1,000

    Default

    en primeiro lugar, na súa imaxe podo ver que non use con seo, polo tanto, utilizar regras htaccess a partir deste post:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8697

    Lembre-se sobre a configuración vBET no AdminCP-> vBET-> principal

  7. #7
    Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2011
    Posts
    6

    Default

    eu estou a usar os enlaces seo pero en mainpage .. ao premer co tema .. iso que está enviando o enlace esta .. i dispostas todas as configuracións que pode mirar para este asunto neste arquivo que engada, pero eu non podo facelo de que eu fixen o meu mellor ..

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Oi

    1. Introduza Galicia Hoxe todo - é cortado na imaxe.
    2. Como reproducir? Onde ir no seu foro para velo
    3. Neste momento, vexo que na súa tradución foro non funciona en todos. Cando eu vou a calquera páxina traducida que eu vexa a páxina de inicio de sesión (aínda que non traducir a páxina non ten iso). Tamén na páxina rota tales vexo en linguaxes de código bandeiras duplicado.

    Por favor, instala nevest versión vBET. Sei que é considerado inestable, pero só para novos recursos - non ten que transformar estes por diante.

    Ademais, como eu vexo vBET non era integrado con vBSEO - por favor, a integración tamén. Todas as instrucións están no arquivo readme.html

    Póñase en contacto connosco unha vez instalado vBET nevest e describir o estado real do problema (si erros aínda egsists necesitamos comunicar todo).

    Se aínda rota - por favor PM me detalles para o acceso Admin CP e FTP - Vou comprobar que todos os pasos de instalación e integración foi feita appropriatelly.

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Só comprobouno no voso server. vBET Non pode traballar no voso foro, porque ti non instrucións de barbeito para ligazóns de SEO despois de que virouno encima. Tamén Kamil precisamente escribiute o que tería que ser o contido do voso .htaccess Ficheiro e ignoráchelo. Compracer barbeito instrucións dadas. Tes que pór regras adicionais no voso .htaccess E Kamil deute aqueles en moi comezo - compracer ver aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8705

    Por favor, DO IT! Estado do seu foro non vai cambiar cando vai ignorar as respostas que está pedindo. Podemos apoia-lo aquí de balde e darlle consellos e descricións precisas. Se pensas que é máis para vostede, entón podemos facer por vostede cando compra o servizo de instalación: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

    Polo tanto, hai dúas formas de facelo funcionar:
    - Mercar o servizo de instalación - pagar US $ 30 e estamos facendo isto por ti.
    - Solicitar nos axuda e nós apoialo para a escrita libre o que facer e está facendo iso só
    Pero isto non vai funcionar cando vai preguntar ignore respostas e en vez de instrucións de pousio preguntar de novo. Por favor, pousio as instrucións. Engadir regras vBET ao seu arquivo htaccess -. Kamil xa lle deu todo o contido ten que ter alí e información onde buscar instrucións integración con vBSEO.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    OK - fixemos os cambios necesarios en arquivos. Por favor, envíanos vBSEO CP. Tamén asegúrese de ter instalado e as bibliotecas CURL iconv - eses son necesarios e neste momento páxina googletest.php mesmo simple non está en execución - non hai erro de servidor interno. Consulte AM para máis detalles.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •