Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Ningunha licencia

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Ningunha licencia

Text automatically translated from: Polish to: Galician
    Translated text
    Ola ano compras unha licenza do seu Número de Factura script [* CUT *], hoxe, despois de que o panel de entrada non pode ver a miña licenza (aínda que a escritura eu usei unha soa vez) eu recibín a información que eu teño que gañar tempo jeszcez, eu non entender algo aquí? Eu pago polas licenzas 2010/04/25 coidadosamente e de súpeto desaparece? o que é?
    Original text
    Último editado por vBET; 23-05-11 en 21:33. Motivo: protección número de licenza

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

está certo - eu teño detalles da factura. Esta transacción está relacionada con outra conta de usuario. Está a utilizar conta de usuario sen licenza (outra conta de usuario ter esta licenza). Podes explicar por que?
    Grazas pola petición
    Último editado por kamilkurczak; 23-05-11 en 20:29.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Text automatically translated from: Polish to: Galician
    Translated text
    Olá Como Kamli verificación de licenza non desapareceu, simplemente pertence a unha conta diferente. Só tes que rexistrarte na conta desde o que se adquiriu a licenza e alí terá opcións asociadas coa xestión de dereitos Entón, nada se pode perder - só se esqueceu de onde comprou a súa licenza Se precisa de axuda, Camille enviarémosche un PM co nome da conta. Por favor, escriba, ou xa está OK, se precisa unha lembranza?
    Original text
    Último editado por vBET; 23-05-11 en 21:35.

Tags para este tema