Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Non retiran a etiqueta no-traducir para o título, idioma por defecto

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2011

Default Non retiran a etiqueta no-traducir para o título, idioma por defecto

vBET 4.3.0 parece para manexar o < !--vBET_SNTA--> (minus o espacial naturalmente) tag mal para o TÍTULO tag en casa de foro.

Se eu usar a etiqueta non traducir, a guía no navegador presentes correctamente un texto non traducido para as linguas traducidos. Pero para a lingua estándar do foro (polo menos cando se é o inglés), amosa as marcas na guía. vBET perde para espir a etiqueta.

Firefox 4.0.1 e Opera 11,10

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

Por favor - eu teño url para o segmento ou páxina con este asunto
    Grazas

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2011

PM enviouse url

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Está a utilizar o tag notranslate no título do fío? Non se vai empregar alí! Teña en conta que ti que desexe manter o título non traducido, entón ten que usar langtitle con código de linguaxe que non existe, no exemplo [langtitle = Non] (sen espazo). Teña en conta que vBulletin non soportan tags de títulos en todo. Fixemos moito esforzo para apoiar tag langtitle no título e iso só funciona no tag title. De fiabilidade e rendemento que non de apoio á tradución do título por bbcode mesmo para a tradución - así por bbcode langtitle.

Por favor, diga non axudou. Se eu entendín mal algo, por favor envíe URL páxina cando podemos ver a cuestión.
    Último editado por vBET; 29-05-11 en 15:01.

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2011

Non, non estou falando sobre o título do tema. Estou falando de implicación coa tag vboptions.bbtitle VBET_SNTA na parte template FORUMHOME.

Ao ollar a unha páxina traducida, todo é tratado correctamente, así o addon é sempre a lectura do tag alí. Pero cando eu ollar para a páxina do foro co idioma por defecto foro, é tratado correctamente en todos os lugares, pero a un parte no TÍTULO tag HTML, onde non retiran a etiqueta cando non é necesario.

Entón o que eu estou tentando manter sen tradución é o nome do foro (Opción -> Nome do sitio - Nome do Foro>).

Eu che enviar un PM con un link.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK, eu velo despois que enviar a ligazón en AM. Dúas cousas:
    1. É inofensivo, porque é só html comentario
    2. Por suposto, imos comprobar-lo para máis preto e correcta - fillo eu che darei máis detalles.

Rexistrado
    Outubro 2009

Reproducidos e resoltos Solución será incluído na próxima versión.

Para solución rápida por favor:
    1. Abrir / includes / vbenterprisetransaltor_functions_hooks.php
    2. Buscar:
    PHP Code:
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA--><!--vBET_NRE-->''<!--vBET_ENTA-->'), ''$output); 
    3. Substituír por:
    PHP Code:
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA-->''<!--vBET_NRE-->''<!--vBET_ENTA-->'), ''$output); 

Tags para este tema