Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Grupos extras engadidos

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Grupos extras engadidos

Ola, nós realmente necesitamos ter a 60 (ish) Grupos de novo?, Que vai ser unha dor absoluta pasando por todos e cada un cambiar os permisos para os meus mods e hacks.

Podemos librar deles?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

Pode explicar iso mellor? grupos de usuarios? quere dicir - Grupos linguaxe vBET?.
    ¿Que é carne, que os usuarios poden cambiar a configuración vBET?

Grazas

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ola Kamil, grazas pola resposta, cando a actualización a 3.4.0 para vb3.8.6 eu penso que cada único idioma agora ten o seu grupo de usuarios no propio AdminCP> Grupos> Grupo de Usuarios Xestor ea maioría delas teñen usuarios secundario, o problema é que eu teño algunhas modificacións e hacks engadido que requiren administradores para definir os permisos por grupos de usuarios, entón agora eu teño que ir a todos e cada un para desactivar todos os permisos.

Parece só unha esaxeración de que cada un dos usuarios nun grupo de usuarios secundario, cal é o sentido diso?

Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

Grupos vBET fai automaticamente e os usuarios se engaden ao grupo unha vez despois de definir a lingua principal (idioma do usuario no usercp).

Code:
    "have some modifications and hacks added which require admins to set the permissions per usergroup"
    Non entendo iso, pode explicar mellor?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Eu teño mods ou hacks de vb.org e algúns máis personalizado, por exemplo eu teño un post chamado templates VB e dentro das opcións de grupo de usuarios para cada grupo de usuarios que establecer se poden usar o mod e que partes específicas do mod están á súa disposición , todos os grupos de usuarios novo que vbet engadiu que os permisos definidas para permitir o uso deste mod, pero eles non deben ser permitidas, eu teño case a rematar a pasar por todos eles apagar todas estas permisos foi unha dor real. Por que teñen que ser feitas en grupos de usuarios en primeiro lugar?

Rexistrado
    Maio 2010

aquí tes esta opción descrita:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...each-user.html

en segundo lugar - Grupos vBET non están relacionadas con todos os permisos, entón quizais este é o seu mod erro, pero non podo dicir con certeza.

Por favor, me dea un nome a un dos seus mods e url para este mod (debe ser libre) e vou comprobar iso no meu foro de proba (e, por suposto - escribir como reproducir-lo paso a paso)

Tags para este tema