Ola, nós realmente necesitamos ter a 60 (ish) Grupos de novo?, Que vai ser unha dor absoluta pasando por todos e cada un cambiar os permisos para os meus mods e hacks.
Podemos librar deles?
Ola, nós realmente necesitamos ter a 60 (ish) Grupos de novo?, Que vai ser unha dor absoluta pasando por todos e cada un cambiar os permisos para os meus mods e hacks.
Podemos librar deles?
Ola,
Pode explicar iso mellor? grupos de usuarios? quere dicir - Grupos linguaxe vBET?.
¿Que é carne, que os usuarios poden cambiar a configuración vBET?
Grazas
Ola Kamil, grazas pola resposta, cando a actualización a 3.4.0 para vb3.8.6 eu penso que cada único idioma agora ten o seu grupo de usuarios no propio AdminCP> Grupos> Grupo de Usuarios Xestor ea maioría delas teñen usuarios secundario, o problema é que eu teño algunhas modificacións e hacks engadido que requiren administradores para definir os permisos por grupos de usuarios, entón agora eu teño que ir a todos e cada un para desactivar todos os permisos.
Parece só unha esaxeración de que cada un dos usuarios nun grupo de usuarios secundario, cal é o sentido diso?
Ola,
Grupos vBET fai automaticamente e os usuarios se engaden ao grupo unha vez despois de definir a lingua principal (idioma do usuario no usercp).
Non entendo iso, pode explicar mellor?Code:"have some modifications and hacks added which require admins to set the permissions per usergroup"
Eu teño mods ou hacks de vb.org e algúns máis personalizado, por exemplo eu teño un post chamado templates VB e dentro das opcións de grupo de usuarios para cada grupo de usuarios que establecer se poden usar o mod e que partes específicas do mod están á súa disposición , todos os grupos de usuarios novo que vbet engadiu que os permisos definidas para permitir o uso deste mod, pero eles non deben ser permitidas, eu teño case a rematar a pasar por todos eles apagar todas estas permisos foi unha dor real. Por que teñen que ser feitas en grupos de usuarios en primeiro lugar?
aquí tes esta opción descrita:
http://www.vbenterprisetranslator.co...each-user.html
en segundo lugar - Grupos vBET non están relacionadas con todos os permisos, entón quizais este é o seu mod erro, pero non podo dicir con certeza.
Por favor, me dea un nome a un dos seus mods e url para este mod (debe ser libre) e vou comprobar iso no meu foro de proba (e, por suposto - escribir como reproducir-lo paso a paso)