Teño con problema bruxa seo eu non sei como configurar o meu htaccess ..
Iso que eu teño na raíz principal
RewriteEngine On
# Regras para as ligazóns con tradución SEO vBSEO (teñen que ser incluídos antes de todas as regras para vbseo.php)
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | cron | vbseo_sitemap |. Api \\ php)
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
Eu non podo traducir galería Cantr atopar o sitio web idioma por defecto é só pasa nada ..
meu link web www.gooutdoor.co o problema é na galería despois preme na bandeira.
Os axustes de url agradable é:
Tipo de URL
Permitindo URLs amigables pode aumentar a valoración do seu sitio web nos buscadores.
******* URLs amigables Mod Rewrite
Htaccess co que eu debería pór cara PhotoPost?
Debo configurar calquera outra cousa? Está a usar o motor de vBSEO.