Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 8 de 8

Thread: vBet Visitante Cache Full - pero non para crawlers

Default vBet Visitante Cache Full - pero non para crawlers

Ola,
    Cache Visitante Vbet completa é unha boa idea.

Pero facelo posible desactivalo para crawlers, porque google ama meu foro e páxinas sexan indexadas rápido despois de que un segmento foi opend, non sería bo esperar 1h ou máis para obtelo indexados.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Neste caso pode simplemente desactivar o caché convidado para o seu foro e sub-foro páxinas. Polo tanto, estas serán xerados cada vez para todos, e Google vai ver inmediatamente que novo segmento é aberto. vBET xa permite definir páxinas non se garda o caché invitado completo.

Será que tal solución é OK?

Eu non uso o caché invitado neste momento, porque non é axustable para non usar caché cando unha araña visitas un fío / forum.

Ten que facer o seu plugin máis cómodo seo ->

se eu activar o caché invitado totalmente i pode comprobar [] para todos ou [] non por arañas

SO ...

un cliente é de navegar polo foro eles están en caché de saída total, pero cando unha araña visita a web están a páxina real (se visitas unha araña ignorar "Os hóspedes Tempo Cache To Live")

Vostede sabe o que quero dicir?

Rexistrado
    Outubro 2009

Si, sei que quere dicir. Aínda por favor, teña en conta que as arañas xeran moito tráfico para foros e non adoitan comprobar mesmas páxinas cada varios minutos. Polo tanto, non é tan importante obter araña páxina de cache se está almacenado en memoria para unha hora. Pode aforrar moitos recursos do servidor grazas que - especialmente no caso de non significativos, que son páxinas caché para completa 14 días (totalmente configurable).

Neste momento pode desactivar o caché convidado para o foro / sub-foro páxinas para todos os visitantes (incluíndo arañas). Isto permitirá que as arañas para ver novos temas inmediatamente, porque as ligazóns serán mostrados inmediatamente na páxina do foro.

Tamén pode desactivar o caché invitado a temas para todos. Caché de invitados aínda caché de outras páxinas (como páxinas membro) o que aínda vai haber algunha mellora. A maioría do tráfico vai ao redor de caché convidado, pero agora todo o seu tráfico xira en torno a caché convidado.

Nós imos considerar a súa solicitude para engadir nova opción de configuración. Cómo creo que é debe recoñecer araña por cabeceiras ou algunhas outras informacións. Entón, imos facer algúns prototipos e se non hai problemas será visible, imos inclui-lo na próxima versión. Imos informaralle de que se atopamos algúns problemas nesta área (non debe ser - aínda que non recoñecía arañas antes, así que non podo dicir exactamente agora).

Idea, todo ben próxima:
    [X] caché Visitante total
    [X] ignorar "Os hóspedes Tempo Cache To Live" para crawlers

Se un rastreador visita unha web (foro de debate), que non cambiou a continuación, enviar html completo.
    Se un rastreador visita unha web (foro de debate), que cambiou entón ignorar "Time To Live Cache Guest" e crear unha nova saída html para os hóspedes.

Podes identificar crawlers a través do axente de usuario: http://www.user-agents.org/ (Só ten que buscar google, eu creo que nós só necesitamos mirar para "Google / *.* (http://www.google.com/bot.html)", este non é o mellor - aínda que camiño máis rápido, pero eu non pensar que alguén quere abusar dela.

Eu creo que o enginge investigación só cando isto podería ser rendible sería google, porque outras non son tan rápidas como google na indexación, para que outros poidan doado empregar a saída de html de idade.

Será que isto fai máis sentido para ti?
    Último editado por wowglider.de; 28-04-11 en 22:11.

Rexistrado
    Outubro 2009

Gran idea con caché Visitante refrescante para rastreador - se temos visión para xerar calquera xeito, tamén podemos almacena-lo na caché do cliente

OK - solicitude aceptado. Iremos comprobar posibilidades de configuración e detalles loita Fink cando imos comezar a implementar lo. Se vai atopar algo de novo a engadir - por favor, síntase libre

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2011

Onde podo ler máis sobre o recurso de caché do cliente? Eu supoño que é unha opción na versión comprada de vBET, correcto?

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Le dende aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...-features.html.
    Caché de arquivos completo para os hóspedes son só para versión de pago.

Tags para este tema