Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: Grande idea, gran produto :-)

Membro Junior m_k's Avatar
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default Grande idea, gran produto :-)

Vin a versión gratuíta deste onte á noite sobre a vbulletin.org e veu aquí para saber máis - debo dicir que é unha gran idea, especialmente a parte para a obtención do seu sitio web indexado en 52 linguas :-)

Eu grabbed unha copia para tentar fóra de en un sitio novo estou construíndo, e o instalar foi ben sen calquera incidentes importantes. Un anota encima que con todo para aqueles de ti que utiliza vbSEO - facer os cambios á RAÍZ_de FORO/inclúe/funcións_vbseo_createurl.php antes ti importar o ficheiro do produto vbenterprisetranslator.xml-

Suxiro que as instrucións tamén mencionar que na parte superior, algo así como "Se está usando vBSEO favor modificar este arquivo en primeiro lugar". Se non fai iso primeiro non será capaz de usar o seu AdminCP ata que faga.

Eu aínda non descubrín como facelo xogar bonito coa miña Directorio de ligazóns vBadvanced e vBGallery PhotoPost, pero estou seguro que vai quedar resolto pronto.

O que eu estou amando ata agora é o informe da miña vBSEO sitemap xerador esta mañá, que mostra un URLs 42k adicionais foron creados desde que instalar o mod :-)

Se queres velo en acción un ollo -> TheCHS ~ Charleston Foros
    Último editado por m_k; 04-12-09 en 21:57.

Membro Junior m_k's Avatar
    Rexistrado
    Decembro 2009

Cinco días despois, e estou comezando a ver algunhas páxinas de lingua estranxeira sexan indexadas en Google :-)

Tags para este tema