Text automatically translated from: Greek to: Galician
Translated text
Todo o texto do curso está escrito en grego

No comezo eu vira a actualización syngekrimeni para vBulletin tiven ningún sentimento especial, facendo a instalación 2chch todos os membros do noso foro ficaron emocionados! De súpeto, do nada comezou a aparecer e os usuarios doutros países e está seguro de que isto foi debido ao upgrade!

O único problema é (e é certamente un problema no meu foro, porque eu teño instalado moitas actualizacións e programas / plugins, pero quizais o servidor que aloxa a páxina) é a baixa velocidade e gran volume de datos no backup diario que automaticamente foro .

Por suposto desactivado caché e 1,2 Gbytes fixo copia de seguridade do sistema diariamente (aferesa e imaxes de estar na base de datos) do tamaño do backup diario caeu a preto de 360 Mbytes.

Agora eu desactivar o caché e eu só teño catro linguas pode escoller os membros do foro.

Así que espero ansiosamente por dúas cousas. 3.ch cuestión que mellorou a cuestión do almacenamento temporal, e por suposto que en breve será vai cambiar o sitio de hospedaxe da páxina.

Cando okoklirothei versión 3x e cando a velocidade do meu foro subido a niveis que están aquí están seguros de que os membros e visitantes Movemento polo foro dobrar e quizais actualizar o triple específico.

Gracias
Nektarios Zogkos
Original text