Ok, eu refiz todos os pasos de instalación (pero xa foron feitos correctamente) I marcada para enrolare para iconvCode:additional .ini files parsed /etc/php5/apache2/conf.d/curl.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/gd.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysqli.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo_mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/xcache.iniBandeiras non aparecerán .. tradución non funciona ... que facer?Code:Registered Stream Filters string.rot13, string.toupper, string.tolower, string.strip_tags, convert.*, consumed, convert.iconv.*, bzip2.*, zlib.*
Último editado por wowglider.de; 12-04-11 en 14:30.
ok, actualice todos os ficheiros do cartafol vBET cargar unha vez máis:
- Vbenterprisetranslator_seo.php debe estar no cartafol principal
importación, unha vez product.xml arquivo de non-subir do cartafol.
htaccess súa boa aparencia, hmm, por favor reeditar o seu vBSEO presentado para a forma orixinal
e despois de todos os cambios - check vBET.
Se aínda non funciona, por favor envíe-me por AM seu AdminCP e detalles FTP e vou comprobar-lo
Eu xa fixen iso tres veces. Enviaremos login.
ok eu estou esperando polos seus detalles.
Canto tempo teño que esperar? O meu sitio está quedando deindexed, ive enviarlle toda a información!
Este apoio está quedando worser e worser .... se iso non foi solucionado, ata o venres vou quitar a miña sinatura.
Fixen subida dunha vez todos os ficheiros vBET - aínda non funciona, eu comproba o seu htaccess -. Está todo ben, pero aínda non está funcionando.
Eu integrada arquivos vBSEO con vBET - aínda non está funcionando.
Todas as opcións de arquivos parece ser bo. Agora eu teño comprobar a configuración no AdminCP, pero eu non podo usar o meu AdminCP detalles da PM - que pode comprobar os detalles do meu acceso ao seu AdminCP unha vez?
en segundo lugar, podes probar desactivar vBSEO e tentar usar vBET, quizais teñamos un conflito.
Editar os ficheiros de planador-forum.de, É ok?
Bandeiras están a traballar ben agora. (Tradución de URLs tamén)
Reparei que ás veces todo o texto desaparece e ás veces o texto traducido bo. Quizais teñamos un problema coa conexión ao google.
Último editado por kamilkurczak; 19-04-11 en 22:26.
agora o seu fino traballo, eu fixen as mesmas cousas coma ti, pero o seu traballo agora .. usa ficheiros beta?
pero podería eliminar a marca de novo?
información vBET eliminado.
Así, é posíbel confirmar que agora todo está ok?