Olá Eu só comecei a traballar nel e despois dalgunhas analizar entender que non hai ningún erro en todos os ... Eu aínda vou comprobar a posibilidade de cambiar o comportamento, agora aquí é a explicación de o que acontece:
- As súas páxinas son traducidas en UTF-8 para navegadores mostra caracteres especiais a partir de URL en boa forma (excluíndo IE que non honra ese defecto)
- As súas páxinas orixinais non son un UTF-8 para navegador non mostrar os caracteres especiais de forma agradable e vBET non cambia URLs para as páxinas non traducidas
Vou comprobar como vai comportarse se vBET URL re-encode mesmo á páxina non traducida - Eu non podo prever, porque codificación de páxina e codificación URL será diferente. Se vai axudar eu lle darei solución rápida e probablemente non vai incluílo no lanzamento oficial (ou configurable - necesidade de comprobar os primeiros resultados e pensar sobre os posibles efectos). Se non vai axudar só pode ir como está porque é problema co navegador de visualización (como IE non mostra caracteres especiais en boa forma en todo - quizais máis novo que ela non comprobar-lo).
Vou darlle feedback nalgúns momentos.