Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 25

Thread: Auto traducido páxinas vs directrices de contido de Google

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Auto traducido páxinas vs directrices de contido de Google

---
    NOTA do administrador: Este correo inclúe información falsa sobre afirmación de Google para contido traducido automaticamente. Tamén a afirmación non aplica a vBET. Compracer ver aquí para detalles: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
    Por desgraza eu estaba de vacacións cando a mensaxe foi creada e moita información incorrecta foi incluída nesta área - é por iso que a corrección está incluída aquí.
    ---

Ola

Eu só quería que vostede sabe que Matt Cutts dixo que a auto traducir páxinas web cae dentro da súa "auto contido xerado" orientacións que son castigados desde a actualización Panda Google.

Así como un aviso que pode querer reconsiderar engadindo o conxunto das páxinas traducidas para o seu sitemap.

En realidade, pode querer considerar para bloquear a Google de linguas listaxe auto traducido en todos os robots.txt vía.

Aquí está o vídeo: YouTube - Como podo xestionar contido situado?

Regards

Starbug
    Último editado por vBET; 07-04-11 en 14:54.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Oops ... Parece bastante claro que Google non lle gusta o que fai Vbet entón. Por que Google aínda índice de auto-traducida páxinas aínda? Non ten sentido.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Porque cando visita as páxinas que non sabe que son auto traducido.
    Son almacenados na base de datos e non son servidos a través do seu api ao seu rastreador.

É totalmente ben o que vBET, porén, non no sentido máis as persoas tentan usalo.

É un recurso de tradución que axuda a persoas que falan linguas diferentes para entender o seu contido.
    Con todo, non é unha forma de multiplicar o contido da páxina.
    Se usalo dese xeito o Google pode ver isto como de baixa calidade "contido xerado automaticamente" e castigar a súa web para que, máis tarde ou máis cedo.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Grazas.

Kamil,

Podo só confirmar por favor que si quere manter Vbet en execución no meu foro, pero non queren Google para ver o propio traducida páxinas que eu teño só facer o seguinte:

1. Enter 'Disallow: / forum / xx /"Robots.txt para onde xx indica a lingua estranxeira (s) en uso no meu foro

2. Invertir os pasos deste post para integración sitemap: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

3. Re-crear e re-enviar sitemap.
    Último editado por norku; 31-03-11 en 10:42.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Si se non permitir as súas páxinas para google bots - terá as súas páxinas non indexadas polo google.
    está claro que se inverter todos os cambios de mapa do sitio - o mesmo - non a páxina indexada.

por suposto xa que ten as páxinas indexadas polo google que precisa para recargar o novo mapa do sitio.
    Engadido por Michał Podbielski:
    Non ten que bloquear calquera contido traducido, vexa:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
    Último editado por vBET; 07-04-11 en 14:49.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Grazas Kamil. Coido que é unha pena que Google non lle gusta contido xerado deste xeito. Creo que se supón que deberían facer unha excepción para foros porque Vbet é unha idea fantástica, e mesmo no pouco tempo que eu tiña en pleno funcionamento, vin unha mellora no meu stats. Non todo está perdido aínda que, naturalmente, porque a parte realmente intelixente de Vbet - que os falantes de lingua estranxeira pode participar nun foro na súa propia lingua - é, por suposto, aínda está aí.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Hrm, é google finalmente vai só deixar caer as páxinas traducidas? Se isto acontecer eu me pregunto se iso vai afectar a clasificación das páxinas lingua nativa?

Membro
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por tavenger5 View Post
    Hrm, é google finalmente vai só deixar caer as páxinas traducidas? Se isto acontecer eu me pregunto se iso vai afectar a clasificación das páxinas lingua nativa?
    Google parecen eliminado páxinas VBET agora: por favor, vexa a discusión no meu blog.

Eu, persoalmente, non creo que estas páxinas son spam, eles teñen unha finalidade lexítima ...
    Lost in Translation: Google Algo actualización 2010/06/04 | SEO Blog da SEOforums.org

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por StarBuG View Post
    Ola

Eu só quería que vostede sabe que Matt Cutts dixo que a auto traducir páxinas web cae dentro da súa "auto contido xerado" orientacións que son castigados desde a actualización Panda Google.

...

Aquí está o vídeo: YouTube - Como podo xestionar contido situado?

Que é NON certo. Por favor, vexa o vídeo unha vez máis. El dixo que CAN aplicar as directrices auto contido xerado e entón está dicindo sobre impresión errónea cando a páxina non é totalmente lexible para seres humanos. Entón, realmente bots de Google non son capaces de considerar a páxinas como o contido xerado automaticamente e iso se pode facer só por humanos e soamente se a tradución é aínda que non totalmente semana, pero caeu, porque ter páxinas traducidas en si é moi bo o que se describe na película en contexto como URL que buscar entón.

Tamén quero calma todos os nosos usuarios, que o que dixo Matt Cutts sobre traducións automáticas que poden auto cae Google xerou directrices de contido NON APLICABLE A vBET. É porque:
    1. Matt di claramente que está falando simple tradución do contido total, e vBET non traduce o contido enteiro - el salva os nomes de usuario e outras áreas marcadas como se non para a tradución para vBET.
    2. vBET non se trata de tradución automática, pero sobre o soporte multi-lingual comunidades, onde todo o mundo pode escribir na súa propia lingua no mesmo segmento. Entón unha vez non é só a tradución simple de páxina enteira, e non se trata de tradución automática, pero sobre multi-lingual comunidades.
    3. Traducións en si son feitos polo propio Google que ten moi boa calidade e como Matt dixo claramente esas traducións poden ser tratados como contido xerado automaticamente só se eses son realmente non lexible.

Así, esperamos que os nosos usuarios se senten mellor agora Para evitar sentimentos malas e asustando os que non están lendo os temas enteiro só cabeceiras vou cambiar o título deste tema. Con pleno respecto ao autor - que estamos facendo iso só para evitar malentendidos, porque tema supón algo moi malo que nós cremos que non é verdade. Espero que sexa Aceptar para o autor

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por norku View Post
    Grazas.

Kamil,

Podo só confirmar por favor que si quere manter Vbet en execución no meu foro, pero non queren Google para ver o propio traducida páxinas que eu teño só facer o seguinte:

1. Enter 'Disallow: / forum / xx /"Robots.txt para onde xx indica a lingua estranxeira (s) en uso no meu foro

2. Invertir os pasos deste post para integración sitemap: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

3. Re-crear e re-enviar sitemap.
    Non ten que bloquear calquera contido traducido! Por favor, vexa a película de novo - esta película todo é sobre como nome de URL é cando ten contido traducido, así que ter un contido traducido está perfectamente ben a Google!

A nota sobre o contido automaticamente traducida NON se aplica a vBET e tamén Starbug escribir información falsa de que está considerada como a duplicación de contido que non é verdade (que pode ser, non "é", e iso non se aplica a vBET) - ver meu post anterior.

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema