Non sei se isto é Vbet-relacionado mais empezou para suceder despois de que instaleino tan vou preguntar aquí
Estou recibindo os seguintes erros ao facer clic en "likes recibiu" a vBSEO e 'Dado gusta' botóns na páxina de perfil do usuario:
PHP Code:
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458
Como dixen, iso comezou a ocorrer despois da instalación Vbet pero creo que vou ter que algún adestramento aquí, porque os números non se encaixan os síntomas.
Información da memoria:
De phpinfo: Local memory_limit - Master 128M - 128M
De php.ini:
PHP Code:
; Suhosin Settings.
suhosin.post.max_vars = 2048
suhosin.request.max_vars = 2048
suhosin.cookie.encrypt = Off
suhosin.memory_limit = 32M
suhosin.session.encrypt = Off
VBulletin: PHP Límite de memoria 32M
Memoria de servidor en uso no momento: 25,00% (262.136 dos 1.048.576)
As mensaxes de erro están suxerindo que eu teño para aumentar a memoria, pero non vexo ningún outro síntoma de memoria dabondo, mentres a usar o foro e non tiven relatos dos meus membros. Supoño, porén, que eles tamén estarán vendo o erro moi grave "gusta".
Vós xa se atopou con problemas coma este durante o uso Vbet? Eu sería grata por algunha información sobre o que probar.