Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: Problemas de memoria

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Default Problemas de memoria

Non sei se isto é Vbet-relacionado mais empezou para suceder despois de que instaleino tan vou preguntar aquí

Estou recibindo os seguintes erros ao facer clic en "likes recibiu" a vBSEO e 'Dado gusta' botóns na páxina de perfil do usuario:

PHP Code:
    Fatal errorAllowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862

Fatal error
    Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458 
    Como dixen, iso comezou a ocorrer despois da instalación Vbet pero creo que vou ter que algún adestramento aquí, porque os números non se encaixan os síntomas.

Información da memoria:

De phpinfo: Local memory_limit - Master 128M - 128M

De php.ini:
    PHP Code:
    Suhosin Settings.

suhosin.post.max_vars 2048

suhosin
    .request.max_vars 2048

suhosin
    .cookie.encrypt Off

suhosin
    .memory_limit 32M

suhosin
    .session.encrypt Off 
    VBulletin: PHP Límite de memoria 32M

Memoria de servidor en uso no momento: 25,00% (262.136 dos 1.048.576)

As mensaxes de erro están suxerindo que eu teño para aumentar a memoria, pero non vexo ningún outro síntoma de memoria dabondo, mentres a usar o foro e non tiven relatos dos meus membros. Supoño, porén, que eles tamén estarán vendo o erro moi grave "gusta".

Vós xa se atopou con problemas coma este durante o uso Vbet? Eu sería grata por algunha información sobre o que probar.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,
    Ok eu vou proba-lo no meu foro de proba. Pode simplemente tratar, que vBET facer esta pregunta - só desactivar vBET e tentar facelo de novo - Se stil problema existe e está desactivada vBET - iso non é problema vBET. Se o problema desaparecerá - este é o número vBET e imos resolve-lo.

En segundo lugar - pode aumentar o límite de memory_limit no php.ini a 64 MB e reinicie o servidor. (Por favor, basta ler sobre este asunto no google).
    con vBET ten contido máis 52 e 52 máis usuarios do foro (se ten todos os idiomas habilitados) - custo da memoria do servidor. Aínda estamos a traballar para facer máis eficiente vBET (relase novo moi pronto).
    Aquí tes unha lista de hinst:http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Grazas
    Último editado por kamilkurczak; 15-03-11 en 18:41.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Grazas. Tería interese nos vosos resultados. Imposibilitei Vbet e reloaded o 'Gosta' páxina. Agora só consigo un espazo páxina branca - ningún erro de memoria. Tamén non bastante o que era despois de que

Eu vou esperar a escoitar o que descubrir na súa páxina web de proba antes de definir a memoria no php.ini.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Eu edite o meu php.ini e aumentou o límite de memoria para 64M e despois reiniciar Apache, pero vBulletin parece estar ignorando que a creación e aínda está reclamando que existe suficiente memoria (erros aínda que eu postes no post 1).
    Último editado por norku; 16-03-11 en 00:22.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Ola,

Foi capaz de repetir o erro? Eu non podo entender por que vBulletin AdminCP está amosando un límite de memoria 32M cando php.ini ten 64M.

Rexistrado
    Maio 2010

non, eu non podo reproducir-lo no meu foro de proba (i premendo nos botóns gusta na páxina de usuario).
    Será que reiniciar o servidor tras o cambio no php.ini?
    Por favor, pregunta sobre que o teu provedor de hospedaxe

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Si, reinicie o Apache despois de que se modifica o php.ini pero non tivo efecto. Moi raro. Eu comproba o meu uso de memoria xeral e foi ben abaixo 32M de calquera xeito así moi estraño que me estou quedando estes erros de memoria. Eu preguntei ao meu anfitrión a ollar para iso.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Resolto. Eu tiña un php.ini incompleta na raíz. Todo está funcionando correctamente agora.

Rexistrado
    Maio 2010

ok para esta confirmación resolto

Tags para este tema