aínda tendo un problema con iso - alguén?
aínda tendo un problema con iso - alguén?
Eu realmente aprecio unha resposta a esta
Ola, eu teño preguntar Michał sobre esta cuestión porque non teño ideas aínda.
todas as ideas aínda?
Ola,
Por favor, faga un post moi longo na lingua estranxeira e comprobar que aínda non traballo (de tradución).
URL do seu post non funciona agora, entón podo comprobar iso agora de novo.
Google pode non sempre detectado o idioma para a mensaxe moi curta (por ter erros ortográficos) entón tes que comprobar que a súa mensaxe entre [B] [lang = [/ B] etiquetas. (Este etiquetas son a adición de newpost_process gancho)
así, tratar de proba-lo por mensaxe longa en lingua estranxeira.
HTC está a ser filtrada por este foro - a url completa é
http://cellphoneforums.net/h tc/t327487-tono-de-llamada.html (sen espazos)
por favor me responda opción - whitch ten setado no AdminCP-> vBET-> google-> Detección de Lingua Google.
escriba aquí unha Google Confianza Detección de Lingua valor
Iso é definido como "Always a confianza do usuario"
Estou seguro de que este non é o problema, no entanto - non directamente que ver coa orde de execución do complemento API vBulletin que se usa para as novas aplicacións móbiles interferir co plugin que introduce as etiquetas lang nun post.
Sempre a confianza do usuario Esta opción está baseada na configuración do usuario que está escribindo unha mensaxe. Entón google pode recoñecer o idioma das mensaxes por configuracións de usuario. Se o usuario ten a súa linguaxe non definida - google non pode traducir-lo.
Se o usuario pode facer unha mensaxe noutra lingua que no seu AdminCP - google aínda non se pode traducir-lo.
Esta opción é para Optimizacións e esta opción está habilitada - tags idioma non será engadido.
Por favor, vaia ó seu AdminCP-> vBET-> google e
1. conxunto Google Detección de Lingua para Google confianza cando o resultado é digna de confianza
2. conxunto Google Confianza Detección de Lingua para 0,1
3. proba-lo! (Fai unha nova mensaxe)
Se as boas obras.
IMPORTANTE - Debe para embalar artigos antigos en tags lang a man.