Grazas. Teño minusválidos "manter caracteres non Inglés en URLs 'para agora e levará a cabo os pasos que mencionar ao mapa do sitio. Vou deixar que sabe como foi.
Mirando cara diante para escoitar de ti máis tarde.
Grazas. Teño minusválidos "manter caracteres non Inglés en URLs 'para agora e levará a cabo os pasos que mencionar ao mapa do sitio. Vou deixar que sabe como foi.
Mirando cara diante para escoitar de ti máis tarde.
Update: despois de desactivar Vbet de acordo co seu post anterior Google agora ve o meu Sitemaps.
ok, entón agora sei porque non podemos utilizar. htaccess no cartafol / foro
outra proba. só permitir vBET novo, engade este htaccess en cartafol principal (substitúa co antigo (NOT IN FORO / Folder)):
como vostede sabe con este vbet htaccess está a traballar só as páxinas do foro.Code:# Comment the following line (add '#' at the beginning) # to disable mod_rewrite functions. # Please note: you still need to disable the hack in # the vBSEO control panel to stop url rewrites. RewriteEngine On # Some servers require the Rewritebase directive to be # enabled (remove '#' at the beginning to activate) # Please note: when enabled, you must include the path # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/) #RewriteBase / #RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.hj-research\.com RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www\.hj-research\.com$|^cdn\.hj-research\.com$) RewriteRule (.*) http://www.hj-research.com/$1 [R=301,L] #RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com #RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301] RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L] #vbet translator rules start RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA] RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron) RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] #vbet translator rules end RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap) RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA] ## Expires <ifModule mod_expires.c> ExpiresActive On ExpiresDefault "access plus 1 seconds" ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds" ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds" </ifModule> ## Compression <ifmodule mod_headers.c> <ifmodule mod_deflate.c> AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html </ifmodule> </ifmodule> #Remove index.php from hj-research.com/index.php #rewrite engine on RewriteCond %{THE_REQUEST} index\.php RewriteCond %{QUERY_STRING} ^$ RewriteRule ^index\.php$ / [L,R=301]
proba-lo. e comprobar que Google pode ver o seu sitemap
grazas
Grazas. Vou tentar iso agora.
Proba. Traduce só o principal foro da páxina (como dixo que sería), pero o mapa do sitio é aceptado polo google. O mapa do sitio non foi, porén, aínda maior que o normal e non conteñen ningún URLs lingua estranxeira.
O URLs lingua estranxeira non son correctos no meu foro e continuar a producir 404 páxinas, a pesar dos meus vBSEO configuración e arquivos sendo a mesma descrita no seu proceso de instalación. Eles parecen ben, pero cando fai clic neles eles 404.
Eu estou de acordo que vostedes non poden atender a todas as configuracións vBulletin e que o meu foro presenta unha instalación non estándar de VB entón vou ter que deixar vbet desactivado polo de agora.
Espero que sexa posible nalgún momento para comezar a traballar no meu vbet foro pero no momento eu non estaría feliz cunha tradución parcial do meu foro e non traballadores ligazóns.
Grazas polo tempo que dedicou a este though. Foi moi apreciado.
Último editado por norku; 10-03-11 en 17:18.
ok, agora sei máis. polo que podemos usar só htaccess no cartafol principal, non en / Pasta.
Por favor, me dea un tempo para atopar unha solución. Debo pensar sobre iso e tratar de algunha configuración.
Tamén compracer darme un contrasinal a vbseocp porque serei capaz de comprobar vbseo configuración para eliminar 404 erro
GraciasEu vou solucionar isto para ti
AM está en camiño![]()
Gustaríame resumir todos os cambios.
1. integración co buscador google - houbo un problema de codificación cando a páxina está traducida. como corrixir?
-Cambiar a AdminCP-> estilo e modelos-> template navbar
, Neste modelo de atopar:
- E substituír por:PHP Code:
<input type="hidden" name="ie" value="ISO-8859-2"/>
2. problema con letras en alemán url na páxina non traducida -> debemos definir substitución de caracteres en opcións vBSEO xeral.PHP Code:
<input type="hidden" name="ie"<vb:if condition="$_REQUEST['language']"> value="UTF-8"<vb:else />value="ISO-8859-2"</vb:if>/>
EXEMPLO:
3. sobre a tradución da páxina principal - aínda está a traballar.Code:'ü' => 'ue' 'ä' => 'ae' 'ö' => 'oe' 'ß' => 'ss'
Hai un problema cos personaxes. Se o usuario define o idioma foro para alemán no seu perfil e fai un post que conteñen un ä ö ü o U tradución da ß funciona cando visto en inglés. No entanto, se quere modificar o seu posto, el ve números html no canto de letras.
En vBSEO cp ****> 'Define o Replacements Personaxe personalizado' Eu teño actualmente o seguinte entrou para que o meu URL indexadas aínda funcionan:
'U' => 'ue "
'A' => 'ae'
'Ö' => 'oe'
'ß' => 'ss'
Con todo, o que realmente cómpre facer é entrar
'(Número html)' => 'ä' para que o problema de edición é fixo. Con todo, iso terá un impacto na miña URL indexadas. Ou estou faltando algo aquí?
Eu só podo usar unha linguaxe á hora porque non teño Replacements Personaxe personalizado establecido para o outro (50!) Idiomas.
Existe un xeito para comezar este traballo?
Último editado por norku; 11-03-11 en 11:56.
Non é preciso declarar substitución caracteres en todos os idiomas - só para as cartas para a linguaxe antes da instalación do vBET (alemán).
Agora todas as letras a outros idiomas son bos![]()
Se non - por favor me dea un exemplo (url)
En segundo lugar: números ACSII na edición pos -> por favor, me dea a url exemplo.
cal codificación o uso do foro? UTF-8?