por favor me manden por AM a súa FTP e detalles AdminCP (e vbseoadmin) e vou comprobar o seu servidor e configuración vBET.
por favor me manden por AM a súa FTP e detalles AdminCP (e vbseoadmin) e vou comprobar o seu servidor e configuración vBET.
Esta discusión desapareceu un par de horas, cando o seu sitio está abaixo. Agora que o segmento está de novo visible vexo que a miña última resposta falta.
Teño en calquera caso, solicitou o reembolso. O tempo de soporte e nivel de soporte é francamente pésimas e eu non teño tempo para agardar por máis media respostas que non axudaron en nada.
Non está respondendo preguntas ou reaccionar ao que eu estou dando en termos de síntomas / máis información. Pola contra eu teño que só darlle-admin nivel de acceso ao meu foro? Para min iso é un risco que eu non estou disposto a asumir. Polo tanto, se non están dispostos a tomar o tempo e discutir as cousas aquí, entón eu non vexo unha solución.
Por favor, vexa aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...p-restore.html
Tivemos restaurar copias de seguridade accidental. O noso proveedor de hospedaxe en vez de ir-nos de volta o noso cliente de correo-e restaurado todo o sistema a partir do 7 de marzo - dixeron que, a continuación, o noso cliente de correo-e foi desinstalar (é por iso que o seu tema desapareceu primeiro). Cando descubrimos o que eles fixeron inmediatamente pedimos para recuperar o sistema de backup máis recente posible. É por iso que o seu segmento volver (e non só o seu) pero as mensaxes escritas onte / hoxe podería ter ido aínda (para mensaxes escritas despois do backup foi feito). E é por iso que o seu último post está desaparecido.
Eu entendo por que podería comezar impresión errónea de que non era soportado, pero foi só un erro do noso lado proveedor de hospedaxe e súa discusión está aquí. Estamos preparados para continuar a apoiar o máis rápido que o seu pagamento vai voltar a nós. Neste momento o seu pagamento Paypal é soster por iso hai que manter todas as accións relacionadas coa súa licenza. Tan rápido como Pyment vai volver Kamil vai comezar a apoiar unha vez máis. O noso supprot é gratuíto para os nosos clientes e usuarios. Neste omment non é o noso cliente (retención de pagos) e non pode ser usuario da versión de pago sen licenza.
Tamén vale lembrar que os seus problemas son a causa de modificacións que fixo a si mesmo - non é como escribiu a un erro no Paypal nosas instrucións de instalación. As nosas instrucións de instalación son para a estructura vBulletin. Non ten iso, porque lle fixo a súa propia modificación, é obvio que hai que modificar tamén as instrucións de instalación para atender a cambios.
Pode contar co noso apoio gratuíto por este foro, ou se pensa que é maior problema (por mor das súas modificacións) e non son capaces de facelo só - entón tamén pode utilizar o noso servizo de instalación pagados: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php - Compracer nota que mesmo neste caso pode tomar moito máis que instalación normal porque necesitas cambios especiais debido a modificacións que fixeches. Máis probabelmente será encima .htaccess Nivel de regras, mais tamén pode requirir outra configuración de cartafol do foro, ou pouca modificación no noso SEO ficheiro - non pode dicir xusto como aquilo - Kamil é quen coida o voso caso.
Último editado por vBET; 09-03-11 en 15:50.
Teño recollido a disputa Paypal. Espérase 3 días e despois ver o meu fío desaparecer foi moi aburrido pero parece que pulei a arma. As miñas desculpas
Eu teño unha "estrutura vBulletin. A diferenza para o "out of the box 'de instalación vBulletin se describe na súa totalidade nun dos meus posts anteriores e foi de feito a razón pola que eu comece este fío.
Último editado por norku; 09-03-11 en 17:11. Motivo: cuarto período prolongado
ok eu notei que ten un vBSEO regras diferentes, entón por favor, inténteo iso. htaccess (con vBET regras cambiaron)
Code:# Some servers require the Rewritebase directive to be # enabled (remove '#' at the beginning to activate) # Please note: when enabled, you must include the path # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/) #RewriteBase / #RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com #RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301] RewriteRule ^forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron) RewriteRule ^forums/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap) RewriteRule ^forums/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forums/vbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ forums/vbseo.php [L,QSA]
Último editado por kamilkurczak; 09-03-11 en 18:07.
Proba-lo agora. Grazas.
Okayo. Non 404 pero a páxina está en branco cando clic nunha bandeira (calquera bandeira). Do que precisa saber calquera dos miña configuración vbet?
ok ten que configurar o servidor, por favor, vexa este post:
http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1535
para instalar o CURL e iconv no seu php
cURL e apoio iconv xa están habilitados. Estou quedando un 404 agora ao premer nunha bandeira.
PHP Code:
iconv
iconv support enabled
iconv implementation glibc
iconv library version 2.5
Directive Local Value Master Value
iconv.input_encoding ISO-8859-1 ISO-8859-1
iconv.internal_encoding ISO-8859-1 ISO-8859-1
iconv.output_encoding ISO-8859-1 ISO-8859-1
PHP Code:
curl
cURL support enabled
cURL Information libcurl/7.21.0 OpenSSL/0.9.8b zlib/1.2.3 libidn/0.6.5
Aquí está o meu htaccess:PHP Code:
# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On
# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /
#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxxx\.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www\.xxxx\.com$|^cdn\.xxxx\.com$)
RewriteRule (.*) http://www.xxxx/$1 [R=301,L]
#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
#vbet translator rules start
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
#vbet translator rules end
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA]
## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresDefault "access plus 1 seconds"
ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds"
ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds"
</ifModule>
## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript
BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip
BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>
#Remove index.php from xxxx/index.php
#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index\.php
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^$
RewriteRule ^index\.php$ / [L,R=301]
Último editado por norku; 22-05-12 en 09:39.
porque ten un vBET desactivado?
tamén escribo aquí o seu AdminCP-> vBET-> opcións principais
Último editado por kamilkurczak; 09-03-11 en 19:17.