Por favor, ten en conta que:
1. Así como dixo que Google ten moitos servidores en todo o mundo e os que datos periodicamente redistribuir entre uns dos outros. É por iso que algunhas páxinas poden ser indexadas xa vin nun continente, pero aínda non noutros.
2. Teña presente que Google mostra o número aproximado de resultados o que iso significa:
a) non é número real
b) número de resultados pode cambiar aínda cando o número real de páxinas indexadas non
c) número de resultados poden ser aínda a mesma, aínda que o número de páxinas indexadas cambiou
d) Google usa algoritmos heurísticos non, polo que os resultados non son realmente determinístico - moi probablemente non vai ver isto en resultados mellores, por mor de cachés e así por diante, pero se puidese ser visible cando chegar a resultados moi baixo
e) a maxia pode acontecer
A serio - por favor lea o meu pasado en varios posts neste fío - Espero que poida axudar
Eu mirei para comodíns en robots.txt (xa que segundo o meu coñecemento previo, non debe ser en robots.txt) e atopei este artigo que di que debe funcionar:
Aínda así eu penso moi interesante sentenza autores:Code:http://seogadget.co.uk/wildcards-in-robots-txt/
Vou facer máis algunhas investigacións nesta área.Algúns de SEO non concorda co uso de comodíns, ou polo menos eles ven isto como un pouco arriscado ou lonxe de mellores prácticas.
Edit.
Aquí podo atopar máis sobre curinga no robots.txt:- Segundo información de Google e Yahoo non permite o uso de Curinga.Code:http://tools.seobook.com/robots-txt/
Aínda - por favor, asegúrese de que non está bloqueado todo o seu contido traducido por algúns regra curinga. Por favor, use ferramentas para webmasters para determinar (primeiro facer vBET correr de novo). Como escribiu o autor do artigo mencionado para rematar:
Considero URLs relacionados, se usa comodíns robots.txt: Eu me accidentalmente custo de 10.000 dólares en beneficio cun erro robots.txt!
Último editado por vBET; 07-03-11 en 00:08.
Eu lle dixen anticipadamente para simplificar a súa robot.txt - Eu non son un experto, pero
Pensei pronto de cara para ter tal robots.txt un tolo non
facer desde entón. un robot.txt que ser simple, non unha esaxeración ....
Eu creo que eu tamén mencionar a el que non era unha boa idea, tanto para
eliminar o mod como iso non resolvería o problema, porque o que
pasa se comeza todo de novo, el entón considerar a eliminación
o mod unha vez máis, dende que non resolveu isto por primeira vez,
simplemente non fai sempre que só para un-instalar o mod sen resolver a cuestión.