Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 24

Thread: Google eliminou todas as páxinas indexadas traducido

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo

como eu sei, as páxinas indexadas dentro dunha carpeta pode ser eliminada se as páxinas son acceder por non pode google por longos períodos (é dicir, 24 horas ou máis)
    Este non é o caso.

Eu tiña unha morea de enlaces externos e unha morea de páxinas.

En ferramentas de webmaster eu teño os problemas clásicos en vbet: resposta Baixa e metatags duplicados e tittles. Nada de novo ....

Estou pensando en desactivar o mod e era importante para min. pero eu creo que Google non lle gusta contido automático como din no webmaster guía. Google está movendo contra o que na miña opinión. Espero estar errado porque Vbet, podería ser un mod wonderfull a pesar de problemas ben coñecidos e limitacións.
    Mira, eu tiña thousends URL indexadas en versións traducidas e agora nada!
    Último editado por pepito69; 04-03-11 en 13:23.

Quote Enviado Orixinariamente por pepito69 View Post
    Este non é o caso.

Eu tiña unha morea de enlaces externos e unha morea de páxinas.

En ferramentas de webmaster eu teño os problemas clásicos en vbet: resposta Baixa e metatags duplicados e tittles. Nada de novo ....

Estou pensando en desactivar o mod e era importante para min. pero eu creo que Google non lle gusta contido automático como din no webmaster guía. Google está movendo contra o que na miña opinión. Espero estar errado porque Vbet, podería ser un mod wonderfull a pesar de problemas ben coñecidos e limitacións.
    podemos esperar para ver se hai outros membros que o uso de vbet tamén obter o mesmo problema, eu vexo moitas persoas usando vbet especialmente a versión libre, xa que os puntos de vista temas neste foro de apoio son moitos, e de información Instalado vb.org

se as páxinas automáticas son de boa calidade, creo que moitos non as páxinas indexadas son reducidos

e é mellor se hai recurso de manual de traducir tamén, para aumentar a calidade traducir, como solicitado aquí, Entón é só como a Wikipedia, o artigo só son manuais traducidos a outras linguas mesmo polo membro

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

por favor, comprobe o seu correo electrónico ou ficheiro de rexistro e atopar algúns erros de mysql ou algo así.
    Facer yu ten un arquivo robots.txt? pode pegar un contido completo deste arquivo?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por pepito69 View Post
    pero eu creo que Google non lle gusta contido automático como din no webmaster guía. Google está movendo contra o que na miña opinión. Espero estar errado porque Vbet, podería ser un mod wonderfull a pesar de problemas ben coñecidos e limitacións.
    Por favor, diga-nos onde en ferramentas de webmaster está escrito que Google non lle gusta sitios traducidos? ... Tamén aquí o contido non é automática - traducción é automática - o contido é auténtico do seu temas moi escrito polos seus usuarios moi.
    Google non está en contra traducido contexto - a proba é moi foros usando vBET e ser indexado. Pode simplemente comprobar-lo exemplo no noso sitio. Se o Google estaba en contra, non sería indexado. Mesmo este tema moito que é novo xa está indexada noutros idiomas (eu Comproba a Polish) que facilmente probas de que Google está indexado páxinas traducidas.

Polo tanto, este é o seu problema non xeral unha.

Neste momento vBET non funciona no seu foro - polo que non son capaces de traballar sobre o problema, nin lle dar calquera información que outros - por favor, chame vBET. Sexa cal sexa a razón do seu problema, desconectando vBET fixo permanente. Vostede non terá indexados páxinas traducidas, se non vai traducir as páxinas do seu foro. Como escribín - non sei agora cal foi o motivo. Podería ser incluso algo temporal do lado de Google o que podería volver como era, sen os cambios. Quizais ... Agora non é a cuestión máis - agora non ten vBET así, neste momento, é cousa normal que non ten indexadas páxinas traducidas - porque agora non está traducido páxinas. Por favor, primeira vez en vBET.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Estou comprobando o fío do comezo tan triste é fomething xa estaba escrito. Eu comproba o seu robots.txt e vin alí wird contido, como:
    Disallow: / foros / gl / * mode
    Que eu saiba robots.txt non soportan Curinga como * - esta podería ser a parte do problema. Non debería, porque debe dicir que as conexións con inicio URL exacta: / Foros / gl / mode * non debe ser indexada, pero os cambios quizais algo en bots de Google e agora eles non entran todos os enlaces que comecen por: / Foros / gl / (No exemplo porque os sinais non se permiten * e lectura URL para con este sinal non lle dando permiso para a indexación de todas as súas páxinas traducidas). Isto sería unha explicación da súa situación desde que ver que regras como para o conxunto das linguas.

Unha vez máis, non debe ser a razón aquí, pero doutro xeito non usar sinais * en regras non permitir, tal vez por iso ten algo en común co seu problema. Por favor eliminar / comentar esas regras.

Tamén comprobar o que webmaster ferramentas está dicindo a vostede sobre enlace que foi bloqueado por robots.txt. Está claro que agora - porque escolleu vBET - podemos ter ferramentas para webmasters mal analizar, porque as conexións traducido non existe máis no seu foro. Entón, unha vez máis - primeira quenda en vBET, despois de que neste momento hai que esperar, porque as ferramentas webmaster non mostran datos reais - histórico (e non sabe cando é actualizado). Entón, primeiro á súa vez vBET. Entón, en 2 semanas non muda nada, imos investigar máis. Sería máis doado se vBET sería o tempo conectado, agora teremos cousa adicional - Google tempo de reacción ...
    Último editado por vBET; 06-03-11 en 22:56.

Tags para este tema