Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Bugs In Cache Cleaner (Path File / ilegal Offset)

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Bugs In Cache Cleaner (Path File / ilegal Offset)

OK, eu teño a miña carpeta AdminCP renomeado a: Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD
    (Tamén configurados no config.php)

Cando Goto: Ferramentas vBet, Cache Cleaner
    Eu recibín o seguinte erro:

Warning: require_once ([camiño] / AdminCP / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-Once]: failed to open stream: Arquivo ou directorio [camiño] Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php / (2065): eval () ' d código na liña 9

Erro fatal: require_once () [function.require]: Failed Opening required '/ home / cardsh / public_html / foro / AdminCP / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval ()' d código na liña 9

Mirando cara o erro, iso é debido a un codificado PATH / AdminCP /

Se eu cambiar o nome do meu AdminCP de volta a "AdminCP" (así como desfacer en config.php) e voltar a Ferramentas vBet Cache Cleaner,
    Limpador de caché agora mostra correctamente.

Sen embargo, cando borrar a caché da base de datos (non proba arquivos invitado).
    Aínda que a tarefa parece rematado correctamente e realmente borrar a caché, como eu verifiquei a base de datos usando o phpmyadmin.

Eu recibín o seguinte erro:

Aviso: Illegal offset type en isset ou baleiro no [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php na liña 106
    Aviso: Illegal offset type en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php na liña 108
    Aviso: Illegal offset type en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php na liña 113

Calquera axuda para resolver estas cuestións sería moi apreciado.

-

UPDATE:
    Eu tamén recibín o erro Illegal offset en todas as miñas outras vBet instale, entón iso debe ser un erro.

Ademais, eu tamén obter o primeiro erro se eu cambiar o nome do AdminCP nos meus outros vBet instale para que este tamén debe ser un erro.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Update:

Eu descubrín como resolver o codificado PATH / /
    Tamén ao facelo entender que as palabras ignorado PATH / / tamén foi codificado, entón aquí está como corrixir este erro:

AdminCP> Extensión Manager> Opaque palabras ignoradas nas mensaxes existentes (admin_maintenance)

Substituír: require_once (Dir '/ AdminCP / vbenterprisetranslator_ignoredwords.php');
    Con: require_once (Dir'/'.$ vBulletin-> config ['Misc'] ['admincpdir vbenterprisetranslator_ignoredwords.php'].'/');

-

Substituír: require_once (Dir '/ AdminCP / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
    require_once (Dir'/'.$ vBulletin-> config ['Misc'] ['admincpdir'].'/ vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');

Aínda ollando para o segundo erro mencionado.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Tags para este tema