OK, eu teño a miña carpeta AdminCP renomeado a: Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD
(Tamén configurados no config.php)
Cando Goto: Ferramentas vBet, Cache Cleaner
Eu recibín o seguinte erro:
Warning: require_once ([camiño] / AdminCP / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-Once]: failed to open stream: Arquivo ou directorio [camiño] Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php / (2065): eval () ' d código na liña 9
Erro fatal: require_once () [function.require]: Failed Opening required '/ home / cardsh / public_html / foro / AdminCP / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval ()' d código na liña 9
Mirando cara o erro, iso é debido a un codificado PATH / AdminCP /
Se eu cambiar o nome do meu AdminCP de volta a "AdminCP" (así como desfacer en config.php) e voltar a Ferramentas vBet Cache Cleaner,
Limpador de caché agora mostra correctamente.
Sen embargo, cando borrar a caché da base de datos (non proba arquivos invitado).
Aínda que a tarefa parece rematado correctamente e realmente borrar a caché, como eu verifiquei a base de datos usando o phpmyadmin.
Eu recibín o seguinte erro:
Aviso: Illegal offset type en isset ou baleiro no [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php na liña 106
Aviso: Illegal offset type en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php na liña 108
Aviso: Illegal offset type en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php na liña 113
Calquera axuda para resolver estas cuestións sería moi apreciado.
-
UPDATE:
Eu tamén recibín o erro Illegal offset en todas as miñas outras vBet instale, entón iso debe ser un erro.
Ademais, eu tamén obter o primeiro erro se eu cambiar o nome do AdminCP nos meus outros vBet instale para que este tamén debe ser un erro.