Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 11

Thread: Novos lanzamentos

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Novos lanzamentos

Ola

Acaba de lanzar novas versións gratuítas con só pequenos cambios, pero estamos case listos para liberar novas versións pagadas con moitos cambios útiles Así, para todos os nosos usuarios versión de pago - en breve terá nova versión

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

¿Hai algunha ETA en novas versións do 4.x?

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu non estou familiarizado co significado ETA, pero supoño que se trata de prazo. Este mes imos liberar vBET3.x (semana) - non hai moitas modificacións e será en fase beta. Mesmas modificacións para vBET4.x será lanzado mes despois - é para garantir mellor calidade e non expor todos os usuarios potenciais de novos bugs en novas funcionalidades. Por suposto, cambios proba ben, aínda fóra usuarios utiliza opcións diferentes, sumidoiros, outros mods e así por diante, así que algunhas cousas poden ser visibles só nalgúns foros. Iso é o que para a fase beta existe na vida do produto - quen queira pode usalo de ser avisado sobre prácticas mozos dalgunhas funcións. E liberando meses vBET4.x despois dános oportunidade de potencialmente liberalos con algúns posibles problemas xa resoltos

Entón, respondendo á túa pregunta en breve - a próxima semana, nós liberados vBET3.x e en 1 ª ou 2 ª semana do próximo mes debe ser lanzado vBET4.x

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Grazas pola Michal info. Ansioso para a actualización.

PS:''ETA Tempo Estimación "da chegada ....

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Algunha información sobre o que esperar coas novas ou é sobre todo a velocidade ea carga do servidor pode facer mellor

Rexistrado
    Outubro 2009

Fixemos varias melloras de rendemento. Unha das máis frecuentes - soporte para caché de memoria Tamén algunhas outras melloras de rendemento a nivel de algoritmo. Todos os detalles serán listados na nota de lanzamento.

Imos fixo o lanzamento de hoxe - neste día só comezou no noso país así que imos producir-la en diversas horas (agora é hora de durmir ). Correcto agora o noso foro está correndo en novo vBET versión

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Non pode esperar a ver memcached no vBET. Podes dicir que extensión php usou? Memcache ou Memcached?

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por meto View Post
    Non pode esperar a ver memcached no vBET. Podes dicir que extensión php usou? Memcache ou Memcached?
    Estamos apoiando:
    - Memcache
    - APC
    - XCache
    - EAccelerator

E é escrito en boa forma polo que se algo máis será necesario, se pode engadir mesmo easilly como instrucións solución rápida

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Farei o que me probabelmente. Desistín con memcached cando podo atopar exemplo 4 ou 5 de uso db caché que podería ser feito con unha función - non teñen necesidade de reescribir-lo todo o camiño

Pero non respondeu a miña pregunta - quizais non entender que hai dúas extensións para memcached con e sen D no final:
    PECL:: Paquete:: memcache
    PECL:: Paquete:: memcached

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por meto View Post
    Farei o que me probabelmente. Desistín con memcached cando podo atopar exemplo 4 ou 5 de uso db caché que podería ser feito con unha función - non teñen necesidade de reescribir-lo todo o camiño

Pero non respondeu a miña pregunta - quizais non entende que hai dúas extensións para memcached con e sen D no final:
    PECL:: Paquete:: memcache
    PECL:: Paquete:: memcached
    Me decato aquilo e eu contestaron a vosa cuestión - listei todo apoiou agora memoria caches por vBET e claramente podes atopar alí Memcache. Así que por que es convenceu que non contestei a vosa cuestión - que necesitas máis? Se precisa información como dar soporte Memcached aquí vai:
    1. Engadir a opción de produto de arquivos adicionais para o parámetro de memoria caché
    2. Arquivo de produto de importación
    3. Editar arquivo includes / vbenterprisetranslator_class_cache.php
    a) Copia de clase Memcache
    b) Cambiar nome na clase copiado para recoñecer como Memcached
    c) Actualización do corpo para soportar API Memcached (nosas aulas son adaptadores simple é por iso que non terá que facer cambios noutros lugares)
    d) Engadir novo caso para o seu valor nova opción en bloque switch na parte superior do ficheiro, para crear o obxecto adaptador Memcached

Se quere consellos máis específicas - só cree petición de recurso e Kamil vai che dar consellos exactas como facelo con listaxes de código.
    Último editado por vBET; 09-03-11 en 20:03.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema