Vou ter que acceder ao seu Admin CP e FTP - por favor me mande os da AM.
Como eu vexo todos os enlaces son xerados mal (sen lang código) e eu teño que descubrir o por que.
Último editado por vBET; 24-11-09 en 16:50.
Ten en conta que os nosos clientes son a forma toda a palabra e hai diferenzas de tempo grande. Por iso nos fornecen soporte por só neste foro.
Por favor, me envíe detalles como o acceso mensaxe privada para o seu foro (para Admin CP e FTP). Sempre podes crear contas temporais por motivos de seguridade. Eu aínda precisan de acceso alí, porque este problema está relacionado só para o seu foro e non temos ningunha resposta pronta para iso.
Primeiro temos que comprobar que vBET está xerando conexións apropiadas para que seguro que é erro ou algún mod vBET outro é cambiar as ligazóns despois das nosas cambios. Tamén hai que comprobar a súa configuración e as normas de redirección.
Grazas - Estou indo para alí agora.
A razón é a configuración vBSEO mal.
Opción definida "Substitiur Non-Inglés Personaxes en URLs?" "Manter Non-Inglés Personaxes en URLs".
Este desaparecen misteriosamente do noso manual de integración. Desculpem-me por problemassó un conxunto de parámetros e só pode ir ben
![]()
Último editado por vBET; 26-11-09 en 16:36.
Fío grande! Tiven este problema tamén, mais agora todo está traballando con vBSEO ligazóns![]()