Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 11

Thread: Táboas en varios idiomas manter bater na base de datos?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Táboas en varios idiomas manter bater na base de datos?

Ola, parece que cada día teño que fixar un ou máis das táboas linguaxe como eles seguen caendo, xeralmente as táboas medio e curto.

Os meus detalles son os seguintes:
    PHP versión 5.2.15
    Apache versión 2.0.63
    MySQL versión 5.0.91-community
    Perl versión 5.8.8
    Versión do kernel 2.6.18-194.26.1.el5xen
    VB 3.8.6 PL1

Eu estou nunha marca de "out of the box" novo servidor.

Algunha idea de como evitar isto?

Saúdos,
    Simon

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

ten algúns correos electrónicos con MySQL ou algún erro de anuncios? Por favor, introduza o contido deste correo-e aquí, se ten

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Por suposto, é un infact caeu agora aquí está un moi recente:
    Data: Mon, 31 de xaneiro de 2011 10:32:46 0000 [10:32:46 GMT]
    De: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
    Para: webmaster@mysite.com
    Asunto: Erro de base de datos vBulletin!

Erro de base de datos en vBulletin 3.8.6:

Válido SQL:
    Seleccione cache.originaltext como Originaltext, cache.translated como traducido FROM axudar vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af, caché vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af ONDE E cache.serie = help.serie;

MySQL Erro: Table '. / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af' está marcada como danada e debe ser reparada
    Número de erro: 145
    Data de solicitude: luns, 31 de xaneiro, 2011 @ 10:32:45
    Erro Data: Luns, 31 de xaneiro, 2011 @ 10:32:46
    Script: http://www.mysite.com/forumz/members...s-op-exit.html
    Referrer:
    Dirección IP: 66.249.72.171
    Nome de usuario: non rexistrado
    Classname: vB_Database
    MySQL versión:
    e aqui está o máis antigo i mantido para amosar-lle:
    Date: Fri, 28 de xaneiro de 2011 20:45:02 0000 [Venres, 28. Xaneiro 2011 20:45:02 GMT]
    De: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
    Para: webmaster@mysite.com
    Asunto: Erro de base de datos vBulletin!

Erro de base de datos en vBulletin 3.8.6:

Válido SQL:
    Seleccione cache.originaltext como Originaltext, cache.translated como traducido FROM axudar vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt, caché vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt ONDE help.originaltext = 'Inicio' E = cache.serie help.serie;

MySQL Erro: Table '. / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt' está marcada como danada e debe ser reparada
    Número de erro: 145
    Data de solicitude: venres, 28 de xaneiro, 2011 @ 08:45:01
    Erro Data: Venres - feira, 28 de xaneiro, 2011 @ 20:45:02
    Script: http://www.mysite.com/forumz/members...ira-linha.html
    Referrer: http://www.google.com.br/url?sa=t&so...iwnuel-9v0nPuw
    Dirección IP: 200.160.96.160
    Nome de usuario: non rexistrado
    Classname: vB_Database
    MySQL versión:
    Como podes ver non hai unha falla particular ou linguaxe causando o problema, sen embargo a lingua AF móstrase bastante.

Rexistrado
    Maio 2010

cuestión crachás - Este é un problema MySQL, cuestión non vBET.
    Probe actualizar o seu MySQL para a nova versión ou downgrade a unha versión máis estable de MySQL (que preguntar sobre o seu proveedor de hospedaxe).

Non podemos facer nada sobre isto porque é o código de MySQL
    Probablemente, no seu caso, MySQL é máis sensible á súa acción errónea do uso frecuente de táboas. Usa a caché para invitados? Se non - por favor, active esta opción. Iso resultará en menos consultas á base de datos, pero non eliminar totalmente o erro MySQL (Probablemente vai ter menos accidentes deste tipo).

En segundo lugar, tentar optimizar e reparar ALL táboas da base de datos.

Por suposto, tentar actualizar ou facer downgrade de MySQL para a mellor versión.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ben, en primeiro lugar creo que MySQL é a versión máis Stabel e si eu fago uso de caché invitado, se fose mysql que é un problema porque é soamente as táboas linguaxe que accidente? Teño moitas outras táboas que son acceder por mensaxe ou cambiar páxina, pero non romper.

E eu teño óptimo ALL táboas un par de veces!

Rexistrado
    Maio 2010

Non somos capaces de determinar por que só as táboas teñen erro caché - é unha cuestión para o equipo de MySQL porque, como mencionado anteriormente este é un erro MySQL e non importa o que a outra táboa é OK. Da nosa parte, non temos máis candidatos - Por favor, informe para o equipo responsable deste erro - o equipo MySQL

Calquera intento de comparar as outras táboas coas táboas de caché non ten ningún sentido - porque iso sería só especulación, porque só aquí mysql fallos táboas. MySQL equipo é responsable do código de MySQL, por favor - preguntar sobre que un equipo MySQL

Quizais problema é aquí, porque só neste táboas de caché que ten unha morea de contidos e non noutra táboas (como só no seu foro, noutro foro nosos clientes non). Quizais táboas de caché de datos de datos son frecuentemente eliminadas e doutro non. Quizais, pero non podemos comprobar-lo - só suxestións.

O único que podemos dicir é que se trata dun erro de MySQL Teña en conta que todos os cambios no código vBET non eliminará este problema.

MySQL motor é responsable da xestión de táboas SQL. Entón, ten que atopar unha solución en código MySQL Por favor, pregunta sobre que soportan mysq.

Grazas.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Xaneiro 2011

Si Kamil ten dereito,
    o importante é o mysql, para intentar escribir para MySQL

Na miña opinión Ten problema con caché, algo non se pode escribir en MySQL desde o caché.
    Probe actualizar a MySQL base de datos MySQL 5.5, quizais actualizar vai axudar.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por Youngster View Post
    Si Kamil ten dereito,
    o importante é o mysql, para intentar escribir para MySQL

Na miña opinión Ten problema con caché, algo non se pode escribir en MySQL desde o caché.
    Probe actualizar a MySQL base de datos MySQL 5.5, quizais actualizar vai axudar.
    Im contento que é capaz de repetir exactamente o Kamil dixo. Non é un problema con MySQL na táboa problema é case sempre a linguaxe af, non se pode dicir que é porque a entrada e saída de mysql é moi frecuente que ha falla!, Miña mesa post é enorme, ten 718 mil posts e é acceder por cada usuario do foro, por suposto que é usado máis frecuentemente do que a táboa de linguaxe, MySQL traballa moi ben coa táboa de pos así calquera cousa con menor entrada será facilmente enfrontados.

Ningún accidente outras táboas, é só as táboas de linguaxe.

Rexistrado
    Maio 2010

Unha vez máis, por favor, preguntar sobre este tema un equipo MySQL Esta corrección será máis rápido e mellor.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Eu tiven a mirada do equipo de hospedaxe na databaseMySql non produce ningún outro erro, eles teñen mesmo amañados, óptimo e exportada todo a base de 5GB, a continuación re-importación e aínda só a lingua accidente táboas.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema