información enviada.
información enviada.
Grazas. Vou comezar a traballar no seu servidor.
tamén se pode probar a usar un con SEO (sen vBSEO).
só tes que ir ao AdminCP-> vBET-> principal opción e establecer:
Tipo de con traducións para De acordo co consenso SEO URL para crear unha ligazón (ou sexa, '/ en / address ")
despois de que ten que engadir-lle htaccess en foros este cartafol regras.:
Code:#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links) #If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
Ola,
Por favor, inténteo agora - debe funcionar agora. Pode confirmar iso?
En segundo lugar - este problema pode ser específico só para este foro de proba. Na principal foro que debe funciona perfecto.
parece ben agora.
grazas.
vai mover para o meu foro en breve.
tente utilizar o SEO pero eu teño un erro 404:
Non atopado
A URL solicitada / testvb / foros / gl / forum.php non se atopou neste servidor.
Ademais, un erro 404 Non se atopou foi atopado ao tentar usar un ErrorDocument para xestionar a solicitude.
configuración só no meu foro vivo, tamén tendo o mesmo problema. o que foi modificado para resolve-lo no meu foro de proba?
Eu incapacitar-o no meu foro en directo.
Último editado por Schmike; 04-02-11 en 06:22.
i ha pasou para Kamil, cando Kamil será que van pensar sobre iso
Grazas
Ola,
Por favor, envíe-me por AM detalles o seu AdminCP - Eu vou permitir que iso vBET só para min e vou resolve-lo para ti.
así, se queres editar manualmente, ten que:
1. abrir e facer unha copia deste arquivo:
foro root / inlcudes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
2. neste ficheiro atópase:
3. e substituír por:PHP Code:
$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
4. gardar o arquivoPHP Code:
$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
5. proba-lo
Pero isto non é a solución real. Este eliminar algunhas funcións no seu sitio. Este problema é específico no seu foro (non podo reproducir-lo no meu foro de proba), entón eu só podo resolver-lo no seu servidor (eu teño detalles AdminCP tamén).
Se quere, pode utilizar esta solución - funciona, pero me gustaría ver outra solución no seu servidor.
Por favor, confirme-a.
Grazas.
que traballa para o meu foro vivir agora.
se quere probar calquera resolución, por favor facelo na web de proba. grazas.